Všeobecné dotazy na VoIP ústředny
12. Jak nahrát vlastní hlášku do S-PBX
Pro nahrávání vlastní hlášky se potřebujete dostat do nastavení Voice Prompts: Settings/Voice Prompts/Custom Prompts. Zde jsou dvě možnosti, jak nahrát vlastní hlášku.
- možnost je kliknout na tlačítko Record New. Dále zadáte název a vyberete klapku, na kterou ústředna zavolá a vyzve vás k nahrání hlášky.
- možnost je nahrát hlášku ve formátu .wav nebo .gsm, přes tlačítko Upload. Soubor musí splňovat požadavky následující požadavky:
9. Nefunguje mi registrace k trunku ims.t-mobile.cz
V defaultním nastavení se ústředna k ims.t-mobile.cz nezaregistruje. Je třeba v menu PBX/Advanced Settings/SIP Settings změnit hodnoty Register Time na hodnotu 7200.
8. Jak nastavit automatické nahrávání na ústředně mPBX-300R, MyPBX Enterprise a MyPBX Uxxx? zpět na seznam otázek
1. Přihlašte se do ústředny dle tohoto obrázku:
2. Nastavte klapky, případně trunky, které chcete automaticky nahrávat.
3. Pro lepší správu nahrávek ješte doporučujeme nastavit přístup na nahrávky ústředny:
Při tomto nastavení se do nahrávek ústředny dostanete jednoduše např. Průzkumníkem přes IP_adresa_ustrednyrecordings a zadáním uživatelského jména a hesla.
7. Které PBX podporují video telefony? zpět na seznam otázek
Tento video telefon lze používat na ústřednách, které podporují minimálně jeden z video kodeků H.263, H.264 nebo mp4v-es. Pokud PBX nepodporuje žádný z kompatibilních kodeků, tak VP530 bude přenášet pouze zvuk, tak jak je to běžné u klasických IP telefonů.
6. Jak resetovat nastavení do továrních hodnot u WELL ePBX-100? zpět na seznam otázek
Připojte ústřednu k napájení a vyčkejte cca. 2 minuty na její naběhnutí. Následně stiskněte tlačítko RESET na zadní straně. Cca po 2s. se rozsvítí LED ALARM. V tuto chvíli tlačítko RESET pustím. Ústředna se resetuje a automaticky restartuje do výchozích továrních hodnot.
5. Přehled modulů pro ústředny řady mPBX/MyPBX a jejich umístění do správných pozic zpět na seznam otázek
WELL mPBX-36 / Yeastar MyPBX SOHO | WELL mPBX-100 / Yeastar MyPBX Standard | ||||
modul | portů na modulu | max.počet modulů | pozice v ústředně | max.počet modulů | pozice v ústředně |
S2 | 2 | 2 | libovolná | 8 | libovolná |
O2 | 2 | 2 | libovolná | 8 | libovolná |
SO | 2 | 2 | libovolná | 6 | libovolná |
BRI | 2 | 2 | libovolná | 4 | libovolná |
GSM | 1 | --- | --- | 4 | 5-8 |
4. Jak vypnout Telnet na WELL ePBX-100A-128? zpět na seznam otázek
Telnet lze vypnout v konfiguračním menu ústředny pomocí prohlížeče. Tzn. Přihlašte se do web managementu ústředny a v sekci: "Configurations - Other - Telnet Setting - Telnet Service" zaškrkněte volbu "Disable" a potvrďte tlačítkem "Apply". Pokud potřebujete používat telnet, lze měnit i port telnetu ve stejné sekci.
Jelikož je služba telnet obecně lehce napadnutelná (chybí šifrovací mechanismy), tak NEDOPORUČUJEME tuto službu používat.
3. Je k dispozici nějaký software na monitoring hovorů - účtování čísla? zpět na seznam otázek
K dispozici nic podobného nemáme.
2. Lze použít zabezpečovačku přes VoIP? zpět na seznam otázek
Nedoporučujeme používat zabezpečovačku přes VoIP kvůli možnému výpadku napájení nebo Internetu. Navíc při konverzi signálu do VoIP kodeků a zpět dochází ke ztrátám, které mohou způsobit nesprávnou komunikaci mezi volajícími stranami.
1. Jaké zařízení je vhodné pro připojení k PBX? zpět na seznam otázek
Jedná se o zařízení, které má FXS porty.
Pro nahrávání vlastní hlášky se potřebujete dostat do nastavení Voice Prompts: Settings/Voice Prompts/Custom Prompts. Zde jsou dvě možnosti, jak nahrát vlastní hlášku.
1. možnost je kliknout na tlačítko Record New. Dále zadáte název a vyberete klapku, na kterou ústředna zavolá a vyzve vás k nahrání hlášky.
2. možnost je nahrát hlášku ve formátu .wav nebo .gsm, přes tlačítko Upload. Soubor musí splňovat požadavky následující požadavky:
typ souboru: .wav, .WAV, .gsm
velikost souboru: max. 8 MB
Formát:
PCM, 8K, 16bit, 128kbps
A-law (G711), 8k, 8bit, 64kbps
u-law (G711), 8k, 8bit, 64kbps
gsm, 6.10, 8k, 13kbps