Nový zákaznický helpdeskový systém
30.6.2017

Nově s námi můžete komunikovat pomocí helpdeskového systému! Komunikace bude nyní jednodušší a přehlednější, vše bude na jednom místě a se zachováním historie.
Začínáme nyní!

Bližší informace:

Výhody tohoto systému:

  • možnost hlásit požadavky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, s jistotou doručení

  • požadavky lze zadávat a obsluhovat z webu i z emailu

  • k použití Vašeho mobilní přístroje není potřeba aplikace, stránky se přizpůsobí velikosti zařízení

  • velmi jednoduchý a intuitivní způsob zadání požadavku

  • vždy dostupná historie i uzavřených požadavků


Požadavky lze zadávat z webových portálů:

Technické požadavky IT:
http://helpdesk.joyce.cz

Obchodní požadavky IT:
http://obchod.joyce.cz

Požadavky OZUE:
http://ozue.joyce.cz

Příjem požadavků od registrovaných i neregistrovaných zákazníků.
Uživatelský účet přidělíme na vyžádání.

Porovnat produkty: 0