Výjimečná nabídka pro období karantény - zcela bezplatně
6.4.2020

Vážení zákazníci, tato nabídka je určená firmám, jejichž zaměstnanci v současné nelehké situaci pracují z domova, aniž na to je jejich telefonní ústředna technicky vybavena nebo dokonce nemají ústřednu vůbec.

speciální nabídka pro období karantény

Pokud zaměstnanci na home office mohou využívat pouze volání z mobilu, často postrádají řadu funkcí:

  • hlasový automat se směrováním dle pracovní doby,
  • automatickou spojovatelku,
  • možnost udělat konferenční hovor více než 3 zaměstnanců,
  • možnost přepojit hovor,
  • možnost využívání společného firemního tel. seznamu,
  • nevidí zda mají kolegové obsazeno,
  • a často ani netuší, že i pro práci doma lze mít vyzváněcí skupiny čísel s postupnám nebo současným vyzváněním.

Níže uvedená nabídka, řešící uvedená omezení, je platná do 30.června 2020. Od data objednání pak můžete danou službu/y využívat bezplatně po dobu 90 dní. Nevyžaduje žádné investice ani instalaci žádného zařízení.

Nabídka, připravená ve spolupráci s naším dodavatelem ústředen Yeastar, obsahuje:

1. Zdarma zřízení i provoz cloud ústředny Yeastar C16/C32

Ústředna Yeastar C16 znamená 16 tel. linek a 4 souběžné hovory, verze C32 má 32 tel. linek a 8 souběžných hovorů. Ústředny dokážou propojit až 8 zaměstnanců do jedné audiokonference a vytvořit souběžně až 16 takových konferencí. Také jsou snadno rozšiřitelné až na 500 tel. linek a běží na zabezpečených serverech umístěných v Česku.

Pro propojení ústředny s okolním světem stačí zákazníkovi požádat kteréhokoliv telekomunikačního operátora o zřízení SIP trunku s novými tel. čísly, přesměrování stávajících čísel nebo portaci stávajících čísel (nebo je možné využít stávající SIM karty vložené do GSM brány).

2. Zdarma aktivace služby Linkus Cloud Service

Namísto stolního telefonu instalace aplikace Linkus do mobilu. A díky službě Linkus Cloud Service jsou k dispozici i nadstandardní funkce jako je chat, zasílání souborů a další.

Hovory jsou kvalitně zabezpečeny "tunelem" na úrovni aplikace, veškerý následný přenos mezi ústřednou a tunelovým serverem je šifrován a každá ústředna má svůj vlastní šifrovací klíč.

Pro ty, kdo už službu využívá, nabízíme možnost jejího prodloužení o 90 dní.

Při využití těchto služeb bude zákazník do 30. června 2020 platit jen telekomunikačnímu operátorovi za uskutečněná volání. Pak se rozhodne, zda službu bude dále využívat na komerční bázi nebo ji bezplatně ukončí.

Vyhrazujeme si možnost prodloužení bezplatného období s ohledem na aktuální situaci s COVID-19.

3. Zdarma 50 přístupů do Yeastar Remote Management

Věnujete se instalacím a správě ústředen u svých zákazníků? Pak Vám platforma Yeastar Remote Management usnadní práci. Všechny pobočkové ústředny Yeastar S412/20/50/100/300 i K1/2/3 můžete snadno a bezpečně monitorovat a spravovat z jednoho místa/platformy.

Chcete některý z produktů nasadit ve své společnosti nebo jej nabídnout svým zákazníkům? Neváhejte se nám ozvat a my pro Vás vše zařídíme.

Mám zájem o speciální nabídku v rámci Covid-19

Mám zájem o řešení
Porovnat produkty: 0