Crystal Quality, centrální nahrávání hovorů pro VoIP trunky a klapky

Software pro automatické nahrávání hovorů, záznam zvuku i plochy PC, nástroje pro vyhodnocování, export dat, analytické nástroje, aplikace Crystal Live Agent. Cena za jeden hlasový kanál.

Produktový list
Kód
10000162
Záruka
24 měsíců
Dostupnost
Běžně skladem
7 870 Kč s DPH
6 504 Kč bez DPH

Máte-li zájem o centrální nahravání, vyplňte prosím tento POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ.

Cena je uvedena pro jeden hlasový kanál. První objednávka musí být minimálně pro 4 hlasové kanály. Následně lze objednávat po jednom kanále.

Crystal Quality splní všechny Vaše potřeby!

Crystal Quality je inovativní software pro záznam zvuku i plochy PC. Své využití nalezne jak ve společnostech vyžadujících nahrávání hovorů, tak i v kontaktních centrech.

Součástí softwaru jsou velmi výkonné integrované nástroje pro reporty a vyhodnocování, obsahuje agentní aplikace atd.

Nároky na dodržování právních předpisů a zlepšení provozní efektivity stále rostou. Proto je třeba zachytit, analyzovat a distribuovat velké množství telefonních hovorů při současných vysokých nárocích na ovladatelnost, jednoduchost a přizpůsobení se systémovému prostředí a uživatelskému komfortu.

Crystal Quality splňuje veškeré potřeby, na které si jen vzpomenete. Vyhledávání, přehrávání, analýzu, distribuci či kontrolu nahrávky lze provádět kdykoli a kdekoli pomocí vzdáleného připojení.

Crystal Quality rozšiřuje tradiční pojetí pro záznam a monitorování systému, pomocí aplikačního modulu - Crystal live Agent. Ten umožňuje vložit více údajů o zákaznících nebo ovládat nahrávání na dálku. Kromě toho lze bez problémů integrovat do stávajícího CRM nebo jiného IS.

Vlastnosti systému Crystal Quality:

  • Optimalizován pro VoIP řešení
  • Nákup licencí je přesně dimenzován na míru zákazníka. V budoucnu je možné dokoupit další licence, v závislosti na potřebách zákazníka.
  • Plná podpora API, CTI pro systémy Avaya, Cisco, atd.
  • Plánovač nahrávání – umožňuje kategorizovat všechny zaznamenané interakce a následně vyhodnocovat výsledky kampaně

Technické parametry:

Obecné:

  • Minimální systémové nároky: CPU Intel Core i3, 4GB RAM, HDD: 500GB
  • Operační systémy: Microsoft Windows XP Prof. / 7 Prof. / 8 / 2003 / 2008 / 2012
  • Databáze: Microsoft SQL Server 2005 a novější, Oracle
  • Administrace systému je platformově nezávislá na OS – webová aplikace. Podporované jsou všechny Internetové prohlížeče s nainstalovaným Adobe Flash Player.ůlů
  • Úložiště pro hlasový záznam:
    • 5.62 MB / hod. s Microsoft GSM
    • 54.9 MB / hod. s PCM
    • 109 MB / hod. s PCM 8K Stereo
    • 13.7 MB / hod. s MP3
    • 3.6 MB / hod. s G. 729a

  • Úložiště pro obrazový záznam:
    • 85 MB / hod. s 800 X 600 24 bits true color
    • 165 MB / hod. s 1280 X 720 24 bits true color
    • 175 MB / hod. s 1366 X 768 24 bits true color
    • 225 MB / hod. s 1600 X 900 24 bits. true color

  • Vlastní API SDK, CTI pro možnost propojení s CRM systémem.
  • Možnost nahrávání klapek i celých trunků.
  • Kapacita až 500 klapek na jeden server.
  • Možnost šifrování nahraných hovorů.

Administrátorské rozhraní CQ:

  • Vytváření vlastních panelů s grafy např. s informacemi o hovorech k jednotlivým uživatelům v určitém časovém období, vývoj všech záznamů v určitém časovém období, atd.
  • On-line (okamžité) přehrávání právě probíhajících hovorů agent-zákazník.
  • On-line (okamžité) zobrazení obrazovky daného agenta.
  • Zobrazení stavu klapek jednotlivých agentů.
  • Bohaté možnosti vyhledávání v nahraných hovorech podle času, agenta, CID, Called ID, hovorového směru, klapky, délky hovoru, atd.
  • Vlastní přehrávač nahraných hovorů.
  • Export metadat (hodnocení, příznaků a dalších informací) k vybraným hovorům do PDF, XLS, XLSX, RTF, CSV.
  • Vytváření a zobrazování reportů ve formě grafů.
  • Nastavení přístupových práv do systému: users, skupiny, administrátoři, atd.

Nástroje:

  • Zálohování záznamů na lokální disk (HDD, USB), síťový disk, NAS nebo SAN, disková pole.
  • Notifikace o chybách systémů (alarmy) do emailů.
  • Vytváření vlastních formulářů pro hodnocení agentů.
  • Vytváření vlastních dotazníků ke každému probíhajícímu hovoru - určené pro agenty.
  • Klientské aplikace agenta sloužící k přiřazení uživatelského jména k tel. klapce, k přehrávání nahraných hovorů přímo na stanici agenta atd.

Uvodní obrazovka webového rozhraní Crystal Quality:

Crystal Quality admin interface

Crystal Quality cetntrální nahrávání hovorů
Crystal Quality cetntrální nahrávání hovorů
Verze Velikost Datum zveřejnění Info
Uživatelský manuál CZ 960 KB 27.1.2015 krátký instalační návod v CZ
User Manual ENG 3,09 MB 27.1.2015 uživatelský manuál v ENG
Installation Guide ENG 1,92 MB 27.1.2015 instalační manuál v ENG

Související produkty

Porovnat produkty: 0