Využívají Vaši zaměstnanci home-office nebo často cestují a mají k dispozici jen mobilní telefon a tudíž přichází o řadu telefonních funkcí, které mají k dispozici ve svých kancelářích? Při aktivace služby Linkus Cloud Service budou mít zaměstnaci na svých mobilních telefonech přístupný společný firemní tel. seznam, funkci automatické spojovatelky, přepojení hovoru, indikace obsazenosti linek kolegů apod.

Služba Linkus Cloud Service je určena jak pro stávající uživatele SIP klienta Linkus, tak i pro zcela nové uživatele. Nejen, že dokáže povýšit Vaši stávající aplikaci na další level, ale také Vám může výrazně usnadnit konfiguraci při prvním spouštění. Služba LCS přináší koncovému uživatele dvě razantní výhody a to instant messaging mezi jednotlivými klapkami a sdílení souborů v rámci těchto chatů či chatovacích skupin. Podobá se tak velice známým instant messaging aplikacím, jako je WhatsUp, Skype, atd.

Využít jej však můžete i při zcela nové realizaci naší ústředny, protože Vám velice usnadní konfiguraci a přípravu pro samotné použití mobilních klientů. Místo zdlouhavé konfigurace, směrování portů, NATování a dalších věcí stačí pouze službu LCS aktivovat a povolit Linkus registraci na všech klapkách, kde budete Linkus využívat. Hotovo. Pak už jen stačí rozeslat emaily s registrací, kde pro mobilní telefony najdete QR kód a pro počítače platný link, který stačí pouze zkopírovat do nainstalované aplikace. Služba LCS je dostupná pro celé naše portfolio ústředen a u Cloud PBX je tato služba dokonce zdarma.

Linkus Cloud Service

Porovnat produkty: 0