Vocovo je možné integrovat s vaším stávajícím telefonním systémem, tak aby zaměstnanci mohli obsluhovat příchozí a odchozí hovory pomocí jejich náhlavních souprav.

Už žádné zmeškané hovory

Veškerá komunikace v jednom

S náhlavními soupravami Vocovo může Váš tým uskutečňovat odchozí hovory, přijímat, přidržovat a předávat hovory zákazníků, poslouchat hlasové zprávy a zapojovat se do týmových rozhovorů odkudkoli v obchodě, aniž by musel zvednout telefon.

Pokročilé možnosti telefonování zahrnují také funkce, jako je rychlá volba, zpětná volání a přesměrování hovorů.

Snadné připojení Vašich zákazníků

Nikdy nezmeškejte hovor
Telefony jsou vždy pod kontrolou, protože člen Vašeho týmu může přijímat hovory odkudkoli v budově.

Integrace s jakýmkoli poskytovatelem telefonních služeb
PSTN, ISDN, PBX – propojte cokoliv. Můžeme integrovat nebo dokonce úplně nahradit Vašeho poskytovatele telefonních služeb.

Zajistěte, že vždy bude volat správný zaměstnanec
Nastavte, kteří členové Vašeho týmu mohou přijímat a vyřizovat hovory, a integrujte své IVR, aby byla upozorněna ta správná oddělení.

Integrace se všemi poskytovateli

Dokážeme integrovat Vocovo náhlavní soupravy a bezdrátové telefony s jakýmkoli poskytovatelem telefonních služeb, takže Vaše týmy mohou přijímat a volat přímo ze svých zařízení Vocovo.

Pohybujte se kdekoliv

Zamyslete se nad všemi hodinami a časem, který zaměstnanci stráví odbavením telefonů nebo cestou do skladů. S řešením Vocovo Váš tým řeší dotazy zákazníků přímo z prodejny.

Jak to funguje?

Po integraci (nebo výměně) s Vaší současnou telefonií si můžete vybrat, kteří členové Vašeho týmu budou přijímat a vyřizovat hovory přes jejich náhlavní soupravu.

1. Zákazník zavolá do obchodu nebo restaurace
Vybrané náhlavní soupravy určených kolegů zazvoní jako běžný hovor a jeden člen z týmu odpoví stisknutím tlačítka PTT.

2. Odpověď přímo z prodejny
Zaměstnanci mohou přijmout a vyřídit hovor i při pohybu napříč prodejnou. To pomáhá i při zjišťování stavu zásob.

3.Snadné přesměrování na kolegu
Zaměstnanci mohou ztlumit nebo přesměrovat hovor tím, přidrží hovor se zákazníkem a informují příslušného kolegu, aby hovor převzal, zatímco stále používá náhlavní soupravu.


* Řešení Vocovo je možné navrhnout přímo na míru, a proto některé z funkcí je třeba konzultovat s obchodním oddělením. Jednotlivá přizpůsobení pro zákazníky mohou vyžadovat další vývoj a programátorské úpravy.

Porovnat produkty: 0