Platforma pro tvorbu virtuálních ústředen

Platforma pro vytváření virtuálních ústředen



Platforma pro tvorbu a správu virtuálních pobočkových ústředen Yeastar YMP umožňuje firmám poskytujícím telekomunikační nebo IT služby nabídnout cestu, jak svým partnerům nebo koncovým zákazníkům zlepšit komunikaci mezi zaměstnanci, snížit náklady a zároveň zvýšit efektivitu práce tím, že umožníte zaměstnancům pracovat i mimo firmu.

Platforma Yeastar Management Plane (YMP) se snadno implementuje. Webový management pro správu platformy umožňuje rychlé vytvoření jednotlivých instancí ústředen s možností dle požadavků měnit kapacitu linek nebo souběžně vedených hovorů.

Platforma pro vytváření virtuálních ústředen


K provozu platformy YMP je možné využít Vaše datové centrum s nasazenou libovolnou virtualizační platformou, kterou preferujete (např. KVM, VMware, Hyper-V) nebo využít veřejné cloudy.

S využitím platformy dosáhnete snížení nákladů, vyšší marže, větší spolehlivost a flexibilitu a snížení zátěže IT oddělení spojenou se samostatnou instalací a správou.

V rámci webového managementu je možné monitorovat vytížení procesoru, sítě, paměti a úložiště v reálním čase. Je také možné zasílat upozornění na vzniklé alarmové zprávy, vytvářet zálohy a provádět aktualizace jednotlivých ústředen.

Platforma Yeastar YMP navazuje a dále rozvíjí funkcionality HW ústředen a softwarového VoIP klienta Linkus. Tato kombinace umožňuje jak zvýšení mobility, tak produktivity práce.

Platforma nabízí zajímavé možnosti v rámci nabízených služeb a integrace s aplikacemi třetích stran.

Jde například o tyto služby a rozhraní:

  • API rozhraní
  • Parkování hovorů, volací fronty a nahrávání hovorů
  • IVR (automatická spojovatelka)
  • Hromadná konfigurace koncových zařízení
  • Vzdálená správa
  • WebRTC click-to-call
  • Hlasová pošta
  • Konferenční místnosti
  • Webový management

Prostřednictvím aplikace Linkus mohou uživatelé platformy:

  • Přijímat a uskutečňovat hovory pomocí mobilního telefonu nebo stolního počítače s identifikací hovoru číslem pevné linky
  • Zjišťovat aktuální stav pevných linek kolegů (Presence)
  • Vyhledávat kontakty v rámci firmy
  • Jednoduše přepojovat a přesměrovávat hovory na kolegy, mobilní čísla nebo hlasové schránky
  • Kontrolovat zmeškané hovory a poslouchat nahrávky hovorů

Největší benefity platformy YMP

  • Rychlé a bezproblémové vytvoření jednotlivých virtuálních ústředen.
    Koncoví uživatelé tak mohou okamžitě přistupovat ke svým telefonním službám prostřednictvím webového rozhraní. Platforma YMP podporuje až 2000 linek, 100 virtuálních ústředen a 500 souběžných hovorů.
  • Škálovatelnost
    Počet uživatelů a souběžných volání lze libovolně měnit a je tak možné vyjít vstříc požadavkům každého zákazníka.

Porovnat produkty: 0