Platforma pro tvorbu a správu virtuálních pobočkových ústředen Yeastar YMP umožňuje firmám poskytujícím telekomunikační nebo IT služby nabídnout cestu, jak svým partnerům nebo koncovým zákazníkům zlepšit komunikaci mezi zaměstnanci, snížit náklady a zároveň zvýšit efektivitu práce tím, že umožníte zaměstnancům pracovat i mimo firmu.
Platforma Yeastar Management Plane (YMP) se snadno implementuje. Webový management pro správu platformy umožňuje rychlé vytvoření jednotlivých instancí ústředen s možností dle požadavků měnit kapacitu linek nebo souběžně vedených hovorů.
K provozu platformy YMP je možné využít Vaše datové centrum s nasazenou libovolnou virtualizační platformou, kterou preferujete (např. KVM, VMware, Hyper-V) nebo využít veřejné cloudy.
S využitím platformy dosáhnete snížení nákladů, vyšší marže, větší spolehlivost a flexibilitu a snížení zátěže IT oddělení spojenou se samostatnou instalací a správou.
V rámci webového managementu je možné monitorovat vytížení procesoru, sítě, paměti a úložiště v reálním čase. Je také možné zasílat upozornění na vzniklé alarmové zprávy, vytvářet zálohy a provádět aktualizace jednotlivých ústředen.
Platforma Yeastar YMP navazuje a dále rozvíjí funkcionality HW ústředen a softwarového VoIP klienta Linkus. Tato kombinace umožňuje jak zvýšení mobility, tak produktivity práce.
Platforma nabízí zajímavé možnosti v rámci nabízených služeb a integrace s aplikacemi třetích stran.
Jde například o tyto služby a rozhraní:
- API rozhraní
- Parkování hovorů, volací fronty a nahrávání hovorů
- IVR (automatická spojovatelka)
- Hromadná konfigurace koncových zařízení
- Vzdálená správa
- WebRTC click-to-call
- Hlasová pošta
- Konferenční místnosti
- Webový management
Prostřednictvím aplikace Linkus mohou uživatelé platformy:
- Přijímat a uskutečňovat hovory pomocí mobilního telefonu nebo stolního počítače s identifikací hovoru číslem pevné linky
- Zjišťovat aktuální stav pevných linek kolegů (Presence)
- Vyhledávat kontakty v rámci firmy
- Jednoduše přepojovat a přesměrovávat hovory na kolegy, mobilní čísla nebo hlasové schránky
- Kontrolovat zmeškané hovory a poslouchat nahrávky hovorů
Největší benefity platformy YMP
-
Rychlé a bezproblémové vytvoření jednotlivých virtuálních ústředen.
Koncoví uživatelé tak mohou okamžitě přistupovat ke svým telefonním službám prostřednictvím webového rozhraní. Platforma YMP podporuje až 2000 linek, 100 virtuálních ústředen a 500 souběžných hovorů.
-
Škálovatelnost
Počet uživatelů a souběžných volání lze libovolně měnit a je tak možné vyjít vstříc požadavkům každého zákazníka.