Asistentka Back office
14.2.2020

Máte zájem prokázat své schopnosti a rozvíjet nové nápady? Jste pracovitý/á, máte praxi na obdobné pozici? Pak hledáme právě Vás, staňte se součástí týmu Joyce!

JOYCE ČR, s.r.o. byla založena v roce 1996 a pokrývá celý český a slovenský trh. Hlavním zaměřením společnosti jsou IP komunikační technologie, dále i alternativní zdroje energií.

Joyce je kvalitním autorizovaným distributorem komunikačních značek SNOM, RTX, Vocovo, Well, Yealink a Yeastar pro Českou republiku a Slovensko, což prokazují i několikanásobná prestižní ocenění Yealink Platinum a Gold distributor.

Co Vás čeká?

  • Administrativní činnosti spojené s provozem firmy
  • Administrace personální dokumentace a firemních smluv
  • Administrativní podpora obchodního oddělení společnosti
  • Organizační zajištění interních seminářů a školení, konferencí a podílení se na přípravě akcí na podporu prodeje
  • Zpracovávání reportů a příprava podkladů k jednáním
  • Komunikace s kolegy, dodavateli i odběrateli
  • Práce v systému Helios Orange

Co Vám za to nabízíme?

  • Perspektivní zaměstnání u moderní firmy, v příjemném pracovním prostředí
  • Platové ohodnocení (fixní složka, osobní ohodnocení)
  • Finanční bonusy a benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, cafeterie, možnost příspěvku na pojištění, příspěvky na dovolenou, firemní a teambuildingové akce, vzdělávání)
  • Individuální přístup, možnost seberealizace a profesního i osobního růstu
  • Práce ve fajn kolektivu cca 25 lidí směřujících ke společnému cíli

Těšíme se na:

  • ozitivně naladěného člověka - tato práce je práce s lidmi, o lidech a pro lidi
  • Organizačně zdatného, pečlivého, komunikativního kolegu či kolegyni s kladným vztahem k administrativě
  • Člověka, za kterým jsou vidět výsledky práce

Očekáváme:

  • Zkušenosti se zpracováním široké škály administrativních agend, přípravou a administrací smluv
  • Právní povědomí v oblasti obchodního a pracovního práva
  • Dobrou uživatelskou znalost programů MS Office
  • Praxi na obdobné pozici min. 2 roky
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz skup. B je podmínkou
  • Zkušenosti s prací v informačním systému Helios je výhodou

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

V případě, že jsme Vás zaujali, pošlete nám svůj strukturovaný životopis v ČJ. Po zpracování Vaší odpovědi Vás budeme kontaktovat.

Místo pracoviště: Brno

Typ pracovního úvazku: Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání: Středoškolské s maturitou


Kontaktní osoba:
Magda Dosoudilová

Adresa:
JOYCE ČR, s.r.o., Venhudova 749/6, 614 00 Brno, Česká republika
Tel: 539 088 021, 725 722 422
E-mail: magda.dosoudilova@joyce.cz

Porovnat produkty: 0