Produktový manažer/ka pro oblast IT v moderní rodinné firmě
27.10.2017

Hledáme do našeho týmu kolegu nebo kolegyni na pozici Produktového manažera/ky.

Společnost Joyce ČR je ryze českou společností s více než 20letými zkušenostmi na českém a slovenském trhu. Specializujeme se na moderní komunikační technologie a alternativní zdroje energie. Věnujeme se oblasti IT, síťových a internetových řešení a návrhům, realizaci a optimalizaci fotovoltaických elektráren.

Jsme výhradním dovozcem značek Yealink, Yeastar, Milesight a WELL, a produkty dodáváme významným českým i slovenským operátorům, mezinárodním firmám i menším společnostem.

Jsme propojeným kolektivem, který usiluje o neustálé inovace a zlepšování. Vážíme si individuality a podporujeme osobní rozvoj.

Co Vás čeká?

Z oblasti IT:

  • Návrh, implementace a konfigurace řešení VoIP, DECT, IP dohledových systémů, videokonferencí včetně jednání se zákazníky a přípravy technických částí nabídek
  • Technická podpora pro systémy/řešení i jednotlivé produkty, tj. např. zajišťování telefonické a e-mailové zákaznické technické podpory, tvorba a údržba produktových informací na firemním webu, výjezdy k zákazníkům
  • Testy a simulace možných provozních konfigurací dodávaných produktů
  • Komunikace s výrobci o vývoji a vylepšování funkcí
  • Lokalizace produktů, příprava českých a slovenských příruček k produktům, příprava technických prospektů apod.
  • Občasné technické prezentace na školeních
  • Úzká spolupráce s obchodním oddělení

Z oblasti obchodu:

  • Analýza a příprava individuálních řešení pro obchodní partnery
  • Koordinace obchodních, technických a logistických procesů
  • Koordinování projektových zakázek
  • Vyhledávání nových příležitostí na trhu v oblasti IT

Co Vám za to nabízíme?

  • Perspektivní zaměstnání u stabilního partnera
  • Flexibilní pracovní dobu s možností home-office
  • Fajn kolektiv, jsme tu vždy jeden pro druhého
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Individuální přístup - vzdělávání, školení, certifikace, kurzy dle individuálních potřeb
  • Možnost seberealizace, profesního a osobního růstu
  • Vždy vítáme vlastní iniciativu a nápady každého z nás
  • Platové ohodnocení (fixní složka, osobní ohodnocení, zainteresovanost na čtvrtletním/ročním obratu)
  • Finanční bonusy a benefity (notebook, smartphone, 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, cafeterie, možnost příspěvku na pojištění, příspěvky na dovolenou...)
  • Časté firemní a teambuildingové akce

Těšíme se na:

  • Pozitivně nabitého člověka - tato práce je práce s lidmi, o lidech a pro lidi
  • Člověka, kterého baví jít do něčeho nového a zajímá se o nové směry
  • Kolegu, který se aktivně zajímá o oblast IT s přesahem do obchodu
  • Člověka, za kterým jsou vidět výsledky práce
  • Člověka, který má chuť se dále učit a rozvíjet

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření (IT, telekomunikace nebo alespoň prokazatelná zkušenost v oblasti IT
  • Min. teoretické znalosti sítí, VoIP technologií
  • Dobré organizační a komunikační znalosti, systematičnost, schopnost týmové práce
  • Znalost technické angličtiny na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • MS Office, zejména Excel

Nástup možný ihned.

V případě, že jsme Vás zaujali, pošlete nám svůj strukturovaný životopis v ČJ. Po zpracování Vaší odpovědi Vás budeme kontaktovat, a to i v případě, že upřednostníme jiného kandidáta.

Místo pracoviště: Brno

Typ pracovního úvazku: Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání: Středoškolské s maturitou


Kontaktní osoba:
Ivona Spáčilová

Adresa:
JOYCE ČR, s.r.o., Venhudova 749/6, 614 00 Brno, Česká republika
Tel: 539 088 010, 539 088 062
E-mail: ivona.spacilova@joyce.cz

Porovnat produkty: 0