Recepční - asistentka
18.1.2018

Společnost Joyce ČR je ryze českou společností s více než 20letými zkušenostmi na českém a slovenském trhu. Specializujeme se na moderní komunikační technologie a alternativní zdroje energie. Věnujeme se oblasti IT, síťových a internetových řešení a návrhům, realizaci a optimalizaci fotovoltaických elektráren.

Jsme výhradním dovozcem značek Yealink, Yeastar, Milesight a WELL, a produkty dodáváme významným českým i slovenským operátorům, mezinárodním firmám i menším společnostem. Jsme propojeným kolektivem, který usiluje o neustálé inovace a zlepšování.

Vážíme si individuality a podporujeme osobní rozvoj.

Co Vás čeká?

  • Samostatná činnost zajišťování recepce (administrativní činnosti spojené s provozem recepce)
  • Zodpovědnost za provoz a údržbu vozového parku
  • Zodpovědnost za pokladnu, zpracovávání a evidenci přijaté a odeslané pošty
  • Příjem, přepojování a vyřizování telefonických hovorů, vyřizování e-mailů
  • Kompletní péče o kuchyňku, nákup občerstvení, zajištění kancelářských potřeb, péče o prostředí firmy
  • Asistenční činnost v obchodním a marketingovém oddělení společnosti
  • Administrativní podpora obchodníků
  • Organizační zajištění interních seminářů a školení, konferencí a podílení se na přípravě akcí na podporu prodeje

Co Vám za to nabízíme?

  • Perspektivní zaměstnání u stabilní firmy
  • Fajn kolektiv profesionálů směřujících ke společnému cíli
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Individuální přístup - vzdělávání, školení, certifikace, kurzy dle individuálních potřeb
  • Možnost seberealizace, profesního a osobního růstu
  • Vždy vítáme vlastní iniciativu a nápady každého z nás
  • Platové ohodnocení (fixní složka, osobní ohodnocení)
  • Finanční bonusy a benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, cafeterie, možnost příspěvku na pojištění, příspěvky na dovolenou,...)
  • Časté firemní a teambuildingové akce

Těšíme se na:

  • Pozitivně nabitého člověka - tato práce je práce s lidmi, o lidech a pro lidi
  • Člověka, za kterým jsou vidět výsledky práce
  • Člověka, který má chuť se dále učit a rozvíjet
  • Kolegu či kolegyni s kladným vztahem k administrativě, s příjemným vystupováním, se schopností samostatného nalézání řešení, vlastní iniciativou a aktivitou

Očekáváme:

  • Dobrou uživatelskou znalost programů MS Office, nutná znalost zejména Excel
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz skup. B + schopnost řízení v rámci Brna - podmínkou
  • Organizačně zdatného, pečlivého, komunikativního kolegu či kolegyni


Nástup možný ihned.

V případě, že jsme Vás zaujali, pošlete nám svůj strukturovaný životopis v ČJ. Po zpracování Vaší odpovědi Vás budeme kontaktovat, a to i v případě, že upřednostníme jiného kandidáta.

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání: Středoškolské s maturitou


Kontaktní osoba: Ing. Eliška Nová

Adresa:
JOYCE ČR, s.r.o., Venhudova 749/6, 614 00 Brno, Česká republika
Tel: 539 088 010, 539 088 016, 724 238 366
E-mail: eliska.nova@joyce.cz

Porovnat produkty: 0