Rychlejší autorizace transakcí, získání většího počtu zákazníků prostřednictvím samoobslužné pokladny a zlepšení efektivity samoobslužné pokladny - to vše s menším počtem zaměstnanců. Začněte využívat samoobslužné pokladny. Díky integraci našich náhlavních souprav a Call pointů Vocovo již není potřeba mít trvale zaměstnance na samoobslužných pokladnách. Místo toho zákazníci jednoduše požádají o pomoc, jakmile ji potřebují.

Zvuková upozornění

Pokud bude na samoobslužné pokladně vyžadována účast zaměstnance, Vocovo upozorní správného člena personálu prostřednictvím náhlavní soupravy. Zaměstnanec tedy může pracovat kdekoli v obchodě a přitom stále reagovat rychle a efektivně.

1. Upozornění samoobslužných pokladen
Když samoobslužná pokladna vygeneruje upozornění, kolega, který spravuje oblast pokladny, dostane zvukové upozornění prostřednictvím rozhraní API do své náhlavní soupravy.

2. Kompletní informace pro zaměstnance
Zaměstnanec uslyší zprávu s číslem pokladny a požadovanou akcí. Například „Samoobslužná pokladna tři. Zákazník potřebuje pomoc. Zboží nemá čárový kód.

3. Rychlé řešení problémů
Kolegové si mohou vybrat nejrychlejší způsob, jak pomoci každému zákazníkovi. Od pomoci na dálku, přes autorizaci požadavky hlasovým příkazem až po osobní asistenci.

Zákaznický servis na dálku

Se systémem Vocovo mohou zákazníci přivolat pomoc, kdykoli ji potřebují.

1. Zákazníci požadují pomoc
Když zákazník potřebuje pomoc u samoobslužné pokladny, může stisknutím tlačítka Nápověda na obrazovce samoobslužné platby upozornit zaměstnance.

2. Zaměstnanci reagují na dálku
Zaměstnanec přijme požadavek na své náhlavní soupravě a zákazník s ním může hovořit prostřednictvím mikrofonu na Call Pointu – jako kdyby stáli vedle sebe.

3. Spokojenější zákazníci, produktivnější obchody
Okamžité hlasové spojení Vocovo umožňuje zákazníkům rychle získat pomoc a zaměstnancům zkrátit čas cestováním přes prodejnu během směny.

Vzdálený zásah

Frustrovaní zákazníci u samoobslužných pokladen? Nikdo nemá rád čekání na zaměstnance. S Vocovo mohou zaměstnanci ověřit požadavky rychlým hlasovým příkazem odkudkoli na dohled od pokladny.

1.Samoobslužná pokladna požaduje autorizaci
Když pokladna vyžaduje zásah, zaměstnanec, který má na starosti oblast pokladny, dostane zvukové upozornění přes API do své náhlavní soupravy.

2.Kompletní informace pro zaměstnance
Zaměstnanec uslyší zprávu s číslem pokladny a požadovanou akcí. Například „Pokladna 4. Zákazník potřebuje pomoc. Ověření věku.“ Nad pokladnou se zobrazí jedinečný autorizační kód.

3.Rychlejší ověření transakcí
Zaměstnanci mohou žádost schválit jednoduchým hlasovým příkazem pomocí zobrazeného vygenerovaného autorizačního kódu. Takovéto zrychlení transakcí zlepšuje zákaznickou zkušenost a napomáhá vyšším ziskům.


* Řešení Vocovo je možné navrhnout přímo na míru, a proto některé z funkcí je třeba konzultovat s obchodním oddělením. Jednotlivá přizpůsobení pro zákazníky mohou vyžadovat další vývoj a programátorské úpravy.

Porovnat produkty: 0