Rychlejší autorizace transakcí, získání většího počtu zákazníků prostřednictvím samoobslužné pokladny a zlepšení efektivity samoobslužné pokladny - to vše s menším počtem zaměstnanců. Začněte využívat samoobslužné pokladny. Díky integraci našich náhlavních souprav a Call pointů VoCoVo již není potřeba mít trvale zaměstnance na samoobslužných pokladnách. Místo toho zákazníci jednoduše požádají o pomoc, jakmile ji potřebují.
Zvuková upozornění
Pokud bude na samoobslužné pokladně vyžadována účast zaměstnance, VoCoVo upozorní správného člena personálu prostřednictvím náhlavní soupravy. Zaměstnanec tedy může pracovat kdekoli v obchodě a přitom stále reagovat rychle a efektivně.
1. Upozornění samoobslužných pokladen 2. Kompletní informace pro zaměstnance 3. Rychlé řešení problémů |
Zákaznický servis na dálku
Se systémem VoCoVo mohou zákazníci přivolat pomoc, kdykoli ji potřebují.
1. Zákazníci požadují pomoc 2. Zaměstnanci reagují na dálku 3. Spokojenější zákazníci, produktivnější obchody |
Vzdálený zásah
Frustrovaní zákazníci u samoobslužných pokladen? Nikdo nemá rád čekání na zaměstnance. S VoCoVo mohou zaměstnanci ověřit požadavky rychlým hlasovým příkazem odkudkoli na dohled od pokladny.
1.Samoobslužná pokladna požaduje autorizaci 2.Kompletní informace pro zaměstnance 3.Rychlejší ověření transakcí |
* Řešení VoCoVo je možné navrhnout přímo na míru, a proto některé z funkcí je třeba konzultovat s obchodním oddělením. Jednotlivá přizpůsobení pro zákazníky mohou vyžadovat další vývoj a programátorské úpravy.