-
podporuje až 3000 kapek
-
podporuje až 300 souběžných hovorů
-
podporuje až 400 VoIP trunků
Produkt Yeastar K3 je určen pro velké firmy nebo korporace s možností spravovat až 3000 klapek.
Součástí ústředny je kompletní konfigurace, podpora při instalaci a následná roční technická podpora.
Funkce pro volání jsou shodné jako u Sxx ústředen Yeastar. Podporuje Linkus a Auto provisioning aplikace. Umožňuje také vložení 3,5" disku s kapacitou 1TB a vyšší.
K ústřednám Yeastar K3 je možné kromě IP telefonů zaregistrovat i různé převodníky, např. analogové nebo GSM brány.
Yeastar K3 obsahuje nové, uživatelsky velmi přívětivé, webové rozhraní stejně jako hardwarové ústředny Yeastar řady Sxx. Oproti řadě Yeastar myPBX byl přepracován design a přidána řada nových funkcí. Mezi ně patří např. možnost přidělovat detailní oprávnění jednotlivým uživatelům, centrum událostí, vykreslování grafů ukazujících zatížení ústředny nebo možnost vícenásobné registrace jedné linky.
Yeastar K3 je postavena na populárním open-source Asterisk 13.
Ústředny podporují i API rozhraní AMI (Asterisk Management Interface), je tedy možné ústřednu integrovat s dalšími systémy, např. CRM.
Ústředna zajištuje kromě základních volacích funkcí (přesměrování, přepojení,...) i množství pokročilých funkcí:
- Nahrávání hovorů
- Nahrávání vlastních hlášek
- Volací skupiny
- Možnost nastavení časových podmínek pro nastavení u příchozích hovorů v pracovní a mimo pracovní době
- Možnost připojit k ústředně fax a následně zasílat faxové zprávy na email
- Integrovaný telefonní seznam
- Podpora VLAN 802
- Hlasová schránka včetně možnosti zaslání vzkazu na e-mail
- Česká lokalizace
- Nastavení oprávnění pro odchozí volání
- Vytáčení kontaktů z MS outlook
- Přesměrování na mobilní telefon
- Blacklist
- Provisioning - automatická konfigurace IP telefonů
- Funkce call centra (volací fronty)
- Víceúrovňová automatická spojovatelka (IVR)
- Event Centre - možnost nastavení notifikací, které budou zaslány na nastavený e-mail
- Firewall - včetně automatického blokování IP adres
- Podrobný výpis hovorů (CDR)
- Hromadný import/export klapek z/do CSV souboru
Hlasové kodeky | G711a/u,G722,G726,G729A,GSM,Speex,ADPCM,iLBC |
---|---|
Video kodeky | H.263,H.263P,H.264,MPEG4 |
České hlášky | Ano |
Přepojení hovoru | Ano |
Přesměrování hovoru (funkce Follow me) | Ano |
Přidržení hovoru | Ano |
Zaparkování hovoru | Ano |
Čekající hovor | Ano |
Funkce nerušit - Do Not Disturb | Ano |
Konference | Ano |
Hudba při čekání (Music on Hold) | Ano |
Hudba při přepojení | Ano |
Vyzvednutí hovoru z jiného přístroje (pick-up) | Ano |
Automatická spojovatelka | Ano (víceúrovňová) |
Denní / noční režim / svátek | Ano |
Faxový protokol T.38 | Ano |
DTMF | Ano |
Detailní výpis hovorů (CDR) | Ano |
Billing (účtovací SW) | Ne |
Zobrazení čísla volajícího (CLIP) | Ano |
Maximální počet poboček | 500 |
Správa zařízení | Web, SSH |
Záloha/obnovení konfigurace | Ano |
Možnost upgrade firmwaru | Ano |
Příručky | Česká zkrácená,anglická |
