Yeastar P-Series SW Edition - EP licence (základní instalace pro 1000 uživatelů) - roční předplatné
Softwarová verze ústředny Yeastar P-Series s licencí na EP plán. Základní instalace pro 1000 uživatelů.
-
Počáteční kapacita je 1000 klapek.
-
Možnost propojit SW ústředny s branami Yeastar TG a TA.
-
Nový design webového rozhraní
-
Možnost použití integrovaného call-centrového řešení včetně detailních reportů a panelu operátora
Instalace ústředny se vždy provádí na virtuální či fyzické servery zákazníka.
Oproti řadě S-Series byl přepracován design a přidána řada nových funkcí. Mezi ně patří možnost přidělovat detailní oprávnění jednotlivým uživatelům, jako operátor, supervisor, zaměstnanec, apod. Centrum událostí, díky kterým ihned po přihlášení obdržíte nejnovější informace o stavu a funkčnosti vaší ústředny, dále interaktivní dashboard, prostřednictvím kterého je možné se jednoduchým kliknutím přesunout do samotné konfigurace nebo vykreslování grafů ukazujících aktuální či historické zatížení ústředny.
Dále je také možné využít funkci speech-to-text pro maximální zefektivnění Vaší práce a pro co největší komfort pro Vaše zákazníky. Díky této funkci může ústředna zpracovávat záznamy z hlasové schránky a odesílat je přímo Vám do emailu.
Ústředna Yeastar P-Series SE dokáže importovat až 200 000 kontaktů. Ty lze poté ještě řadit do oddělených telefonních seznamů, které díky právům můžete sdílet pouze s určitými uživateli. Opakované kontaktování osob ze specifických seznamů je rychlé, přehledné a hlavně snadné, a to i díky možnosti krátké poznámky u daného kontaktu.
Kromě všech těto zajímavých funkcí, bylo u ústředen z řady P přepracováno webové rozhraní, které je nyní uživatelky velmi přívětivé a přehledné.
Jestliže by vám nestačila počáteční kapacita 1000 klapek, je možné dokoupit si rozšíření, a to vždy po 1000 klapkách (ceny poptejte u našich obchodníků).
Jako bonus obdržíte společně s ústřednou i předplatné s EP licencí, nabízející nadstavbové funkce, mezi které patří například: Operátorský panel, vyšší funkce Call centra, Wallboard - online náhled stavu Call centra, detailní reporting hovorů a provozu Call centra, Linkus Cloud Service, Remote Access Service, a další. Licence je vždy součástí ústředny a provoz bez ní není možný.
DHCP server | Ano |
---|---|
DHCP klient | Ano |
Firewall | Ano |
NAT | Ano |
QoS | Ano |
VLAN | Ano |
České hlášky | Ano |
Nahrávání hovorů | Ano |
Přepojení hovoru | Ano |
Přesměrování hovoru (funkce Follow me) | Ano |
Přidržení hovoru | Ano |
Zaparkování hovoru | Ano |
Čekající hovor | Ano |
Funkce nerušit - Do Not Disturb | Ano |
Konference | Ano |
Hudba při čekání (Music on Hold) | Ano |
Hudba při přepojení | Ano |
Vyzvednutí hovoru z jiného přístroje (pick-up) | Ano |
Automatická spojovatelka | Ano (víceúrovňová) |
Denní / noční režim / svátek | Ano |
DTMF | Ano |
Detailní výpis hovorů (CDR) | Ano |
Maximální počet poboček | 500 |
Záloha/obnovení konfigurace | Ano |
Možnost upgrade firmwaru | Ano |
Verze | Velikost | Datum zveřejnění | Info | ||
---|---|---|---|---|---|
Firmware pro ústředny Yeastar P-Series | 4 KB | Poslední dostupný firmware pro ústředny Yeastar P-Series |