Program je určen všem provozovatelům telefonních pobočkových ústředen, kteří požadují neustálý přehled o protelefonovaných nákladech. Pomocí programu lze vystavovat účtenky či daňové doklady, ať už nájemcům, nebo i jednotlivým zaměstnancům např. za soukromé hovory.
Funkce zpracování příchozích hovorů umožňuje sledovat zatížení pobočky na příchodu, např. spojovatelky, operátory center obsluhy volání apod. Společně s informací o odchozích volání lze pak vyhodnotit celkové telefonní či časové zatížení dané pobočky či poboček.
Kompatibilní s ústřednami Yeastar S20, S50, S100, S300, S412 a U100, U300, U500, U510 a U520.
- vyhodnocení hovorného podle poboček, st. linek, akontačních účtů, autorizačních kódů, přístupového čísla
- vyhodnocení celkového provozu ústředny, analýza příchozích hovorů, analýza obsazenosti ústředny, sledování statistiky provozu programu, analýza extrémů (nejvolanější číslo, nejrušnější den, nejrušnější hodina, nejnákladnější hovor), analýza příchozích hovorů (ACD)
- generování rozpisů služebních a soukromých hovorů a rozpisů podle tarifikačních tříd (místní, meziměstské, mezistátní, mobilní sítě, …)
- možnost vytváření organizační struktury poboček (5 úrovní) s možností vlastního pojmenování struktury, linek, akontačních účtů
- filtrace hovorů zařazených do výstupní statistiky podle: volaných čísel (až 3), volaného místa (až 3), délky hovoru (systém od-do), ceny (od-do), označení volaného čísla (z vlastní databáze), dále podle typu hovorů (příchozí/odchozí, přepojovaný/nepřepojovaný, nevyzvednutý), a to všechno nad zvolenou pobočkou/skupinou/úsekem/útvarem a/nebo linkou/grupou a/nebo účtem/střediskem
- automatické vytváření faktur, volba výpočtu s DPH nebo bez DPH
- a další...
Více informací naleznete na stránkách výrobce softwaru
Pro uživatele tarifikačního softwaru poskytuje výrobce technickou podporu.
Tarifikační software je určen pro 16 poboček. Varianty pro více poboček Vám rádi naceníme individuálně.