1) V čem je systém VoCoVo jiný než běžné vysílačky? Co mi přinese navíc?

VoCoVo pracuje na jiných frekvencích (1880-1900 MHz), které nejsou tak rušené, jako ty na kterých fungují běžné vysílačky. Hlavním rozdílem je možnost neustálé konference mezi zaměstnanci, kteří mohou mluvit a poslouchat současně (žádné „přepínám“) a to vše ve vysoké kvalitě s možností mít volné ruce a pokračovat v práci. Bonusem je možnost zapojení prvků, jako jsou pokladní klávesnice, call pointy pro komunikaci zákazníků se zaměstnanci a statistiky využívání systému pro manažery.

2) Jak velký prostor je možné pomocí VoCoVo pokrýt?

Pomocí VoCoVo je možné pokrýt téměř neomezený prostor. Každá základnová stanice, která se stará o šíření signálu pokryje až 50 m ve vnitřních a 300 m ve vnějších prostorách. Týmové komunikační řešení Vocovo nám dovoluje použít až 254 základen v jedné síti a tím pokrýt téměř neomezený prostor.

3) Kolik zaměstnanců mohu vybavit komunikačním zařízením VoCoVo?

V rámci řešení VoCoVo může být až 1 000 komunikačních zařízení (náhlavky, ručky, call pointy, pokladní klávesnice).

4) Pokud si zakoupím VoCoVo Go Starter Pack, mohu pak přejít na individuální řešení s call pointy a pokladními klávesnicemi?

Ano, pokud chci rozšířit Starter Pack na velké individuální řešení, stačí si zakoupit řídící jednotku (VoCoVo Controller). Pak už mohu do systému připojovat pokladní klávesnice, call pointy a další základnové stanice. Zároveň získám další funkce, jako jsou systémová data a statistiky, možnost propojení se stávající telefonií.

5) Potřebuji zakoupit nějaké speciální licence, abych mohl používat frekvenci, na které VoCoVo pracuje?

VoCoVo pracuje na frekvencích standardu DECT (1880 – 1900 MHz), které nejsou zpoplatněny, takže žádnou takovou licenci nepotřebuji. Je ale třeba zakoupit jednorázovou licenci pro koncová zařízení VoCoVo.

6) Mohu systém VoCoVo propojit se stávající telefonií?

Ano, pokud mám v systému zapojenou řídící jednotku (VoCoVo Controller), mohu jej propojit s vlastní telefonní sítí. Pozor, jde o zpoplatněnou službu.

7) Co potřebuji k tomu, abyste mohli navrhnout plné řešení VoCoVo?

Pro návrh individuálního řešení týmové komunikace VoCoVo je třeba nám poskytnout půdorys prostor, které chcete pokrýt, včetně vyznačených délek a dalších informací:

  • Vnitřek budov nebo i venkovní plochu?
  • Jaký je použitý materiál v pokrývaných budovách (zdi, podlahy,...)
  • Jsou ve výrobních halách stroje? (rušení signálu)
  • Jaká je výška regálů, strojů, jiných překážek pro šíření signálu, nejlépe i výška stropů
  • Popis interiéru / exteriéru
  • Fotky kritických míst
  • LAN síť a napájení

8) V čem spočívají VoCoVo statistiky?

Poskytují cenné údaje o používání systému VoCoVo a to jak zákaznických call pointů a pokladních klávesnic, tak i jednotlivých náhlavních souprav zaměstnanců – využijí především manažeři prodejen. Podrobnější informace najdete v naší brožuře „VoCoVo Systémová data a statistiky“.

9) Jak dlouho vydrží baterie náhlavních souprav? Pokryjí celou směnu?

Náhlavní soupravy VoCoVo vydrží v pohotovostním režimu až 48h, při používání Push-To-Talk (mluvíme) vydrží až 12h – pokryjí v podstatě jakkoliv dlouhou směnu. Jejich plné nabití zabere 3 hodiny a během první hodiny dobíjení se dostaneme na 50%.

10) Je možné řešením VoCoVo pokrýt i vnější prostory?

Ano, VoCoVo nabízí základnové stanice pro pokrytí vnějších prostor s krytím IP65 (ochrana proti prachu, intenzivně tryskající vodě). Dále pak odolné ručky a náhlavní soupravy VoCoVo TPro do náročnějšího prostředí.

11) Existuje více variant než jen náhlavní souprava s klasickým mostem?

Ano, dalšími variantami jsou „za hlavu - krční“ a „za ucho“, funkční část zůstává stejná. Zákazník si sám zvolí, kterou variantu chce.

12) Je nutné mít připojené napájení pro všechny call pointy, pokladní klávesnice a základny?

Pokladní klávesnice i zákaznické call pointy mají uvnitř 2200mAh baterii, díky které vydrží až několik týdnů používání. Můžeme je tedy přesouvat, jak potřebujeme, nezávisle na kabeláži. Nicméně je tu i možnost připojit je prostřednictvím PoE(jediný kabel pro propojení se sítí a napájení současně).

K dobíjení call pointů a pokladních klávesnic nám pak poslouží dobíjecí stanice pro ně určené. Základnové stanice musíme napájet prostřednictvím PoE neustále.

Porovnat produkty: 0