Zvyšte prodeje tím, že zákazníkům umožníte požádat o okamžitou pomoc díky maloobchodním Call Pointům

Klíčové vlastnosti:

call pointy Vocovo - vlastnosti Zákaznický Call Pointy Vocovo

Zákazníci často potřebují pomoc při hledání produktů nebo pomoc při rozhodování o koupi.

Velmi často se stává, že značný počet zákazníků opustí obchod bez toho, aniž by nalezli to, co hledali. Vocovo Call Pointy tyto situace snižují na minimum. Prostřednictvím nich totiž mohou zákazníci požádat o okamžitou pomoc a najít zboží, které potřebují.

Po stisknutí tlačítka Call Pointu se okamžitě začne vysílat předem vybraná nahraná zpráva. Tato výzva se přehrává na náhlavních soupravách Vocovo. Každá zpráva je specifická a udává místo a druh požadované pomoci. Například „Pomoc zákazníkovi – oddělení barev“ nebo „Požadována pomoc – elektrické nářadí“.


Funkce dvoucestné komunikace

Vocovo Call Pointy pouze nevysílají vybrané zprávy, ale disponují také funkcí dvoucestné komunikace. To znamená, že zaměstnanci mohou informovat zákazníky, že jsou již na cestě a pomohou jim vyřešit jejich problém nebo zjistí podrobnější informace. Takovouto odpověď uslyší zákazník prostřednictvím reproduktoru, který je zabudován v Call Pointu.

Zakaznický Call Point - integrace s POS
Typy Call Pointů:

Call Pointy díky svým zajímavým funkcím mohou být využity v mnoha různých situacích:

  • Click & Collect Call Pointy – využívají se především na výdejních místech. Upozorňuje zaměstnance, že zákazník čeká na výdej online objednávky.

  • Changing room Call Pointy – najdou uplatnění zejména v prodejnách s oděvy. Umožňují zákazníkům ve zkušebních kabinkách požádat o pomoc (např. přinést jinou velikost apod.)

  • Delivery Call Pointy – nejčastěji jsou využívané ve skladech u nakládacích a vykládacích ploch. Vysílají zaměstnancům upozornění, že přijela objednávka a mají si jí přijít převzít.


Datasheet ke stažení ZDE.

Porovnat produkty: 0