Aktuality

Řešení pro efektivní komunikaci i v době karantény

27.3.2020
Současná situace se šířením koronaviru Covi-19 se zajisté v určité míře dotkla mnoha z Vás. Řada společností musela upravit režim svého fungování a pracují ve velké míře v režimu home-office. Ani v takovém případě však nemusíte přijít o efektivní způsob komunikace s okolním světem.

více

Jsme tu stále pro Vás

25.3.2020
Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali, že i přes mimořádná opatření jsme tu stále pro Vás.

více

Hana Jarošíková odchází z vedení společnosti JOYCE ČR, s.r.o.

20.1.2020
Hana Jarošíková po vzájemné dohodě končí po 23 letech na pozici jednatelky společnosti Joyce ČR, s.r.o. a vydává se svojí vlastní cestou, mimo obor IT a komunikačních technologií. Českou společnost, která byla založena v roce 1996, a jejímž hlavním zaměřením jsou komunikační technologie a alternativní zdroje energií, bude zastupovat dlouholetý jednatel Petr Jarošík nyní samostatně.

více

Jak na výběr vhodné PBX - on-premise nebo řešení v cloudu?

9.12.2019
S postupným úpadkem ISDN a PSTN sítí, je migrace telefonního systému čím dál větším trendem. Společnosti jsou poté stavěny před rozhodnutí, zda použít on-premise nebo cloudové řešení. I přes všechny debaty, marketingové propagace, atd. se bohužel nedá přesně říct, které řešení je lepší. Každé řešení má své výhody i nevýhody a záleží tak hlavně na rozhodnutí každé společnosti.

více

Partnerské setkání JOYCE 2019

9.10.2019
Společnost JOYCE ČR, s.r.o. představila kompletní řešení značek Snom, Yealink, Yeastar, Well Mairdi, Well RTX, VOCOVO včetně novinek na Partnerské akci, která se uskutečnila dne 3.10.2019 v Hotel Atlantis Brno. Atmosféra byla příjemná a naši hosté si odnesli zajímavé poznatky z oboru IT komunikací. Doprovodným programem bylo speciální vystoupení profi parkouristů z In Motion Academy.

více

6 situací, které zabíjí váš business

13.9.2019
Dokáže váš telefonní systém plně podporovat vaše podnikání? Komunikace je jedna z nejdůležitějších věcí pro každý podnik. Špatný servis a služby zákazníkům vedou k jejich nespokojenosti, což pak může vést k poklesu tržeb a příjmů. Klesat může i produktivita vašich zaměstnanců kvůli špatné komunikaci s kolegy a klienty. Dokážete si představit tyto problémy i ve vaší společnosti?

více

Porovnat produkty: 0