V dnešní době, kdy je velká konkurence a záleží na každém detailu, je důležitější než kdy jindy, aby výroba a skladování fungovaly naprosto hladce.
Klíčové benefity:
Jak systém VoCoVo funguje?
-
Příjem zboží
Po příjezdu kamionu stiskne řidič tlačítko Call Pointu a sdělí svůj požadavek. Zaměstnanci skladu dostanou zprávou (např. Přijela objednávka - vrata č. 2). Následně převezmou hovor a vyřídí jej. -
Supervizor
Kontroluje průběh naskladňování a vyskladňování a další procesy. Pokud nastane nějaký problém, okamžitě může začít komunikovat s jednotlivými skupinami zaměstnanců pomocí náhlavní soupravy. -
Obsluha výrobní linky
Komunikuje se supervizorem, kterému sděluje stav na lince, případně řeší nastalé problémy. -
Propojení se zaměstnanci mimo budovu
I když se zaměstnanec nenachází přímo v hale, může se i přesto spojit s ostatními díky propojení VoCoVa se standardní VoIP telefonií. -
Výdej
Pomocí pokladní klávesnice může zaměstnanec ihned reagovat na požadavky zákazníka nebo na nečekané problémy při výdeji. -
Technik
Specializuje se na technické dotazy, nabírá požadavky zákazníků, kteří volají na linku. Pomocí bezdrátového telefonu se mohou propojit s venkovní IP telefonií. -
Nákupčí
V kamionu přijede zboží, ale něco chybí, zaměstnanec skladu okamžitě volá prostřednictvím své náhlavní soupravy nákupčí na bezdrátový telefon, která nastalý problém řeší. -
Manažer
Monitoruje aktivitu náhlavních souprav v areálu. Má možnost přístupu do Controlleru, kde může sledovat statistiky efektivity komunikace v celé hale apod. Může tak rychle optimalizovat pracovní síly.