Yeastar Workplace Room Basic - cloudové řešení, roční předplatné

Yeastar Workplace Room Basic - cloudové řešení, roční předplatné

Licence pro řešení Yeastar Workplace. Yeastar Workplace je systém pro rezervaci zasedacích místností, pracovních stolů a správu návštěv, který potřebujete k digitální transformaci vašeho pracoviště – vše na jednom místě.

Produktový list
Kód
90000907
Záruka
24 měsíců
Dostupnost
Běžně skladem
2 816 Kč s DPH
2 327 Kč bez DPH

Meeting Room Booking System

Systém rezervace zasedacích místností

Systém Yeastar pro rezervaci zasedacích místností jako součást kompletního řešení Workplace umožňuje uživatelům plánovat rezervace místností bez námahy, ušetřit čas na administrativní práci a maximálně využít zasedací prostory.

Vyhledávání a rezervace odkudkoli

Nechte své lidi, aby sami spravovali rezervace zasedacích místností prostřednictvím online portálu na webu/ mobilním telefonu nebo dotykového displeje konkrétní místnosti.

Přehledná dostupnost a filtry

Označte své zasedací místnosti dostupností, vybavením, kapacitou, umístěním a dalšími informacemi, aby si lidé mohli filtrovat místnosti, podle svých potřeb.

Provádějte změny bez stresu

Přidejte účastníky schůzky při rezervaci místnosti. Vaši účastníci budou automaticky upozorněni na jakékoli změny v rozvrhu, kdy je čas se přihlásit nebo prodloužit rezervaci.

Vyhněte se plýtvání místnostmi

Zabudované zásady check-in a automatického uvolňování, které automaticky odstraní rezervace místností, pokud se schůzka se neuskuteční.

Přizpůsobte se a plánujte do budoucna

Získejte přístup k využití místností, hustotě schůzek a dalším analytických a exportovatelných datům.

Doplňky:

Room Display

Umožňuje snadnou správu místností na místě s okamžitou dostupností, možnost rezervace místností na dotykové obrazovce, check-in do schůzky a další funkce.

People Counting Sensor

Zabezpečuje zjišťování obsazenosti zasedacích místností v reálném čase, automaticky odstraňuje opuštěné schůzky a optimalizujte využití místnosti.

Room Comfort Sensor

Podporujte zdravé pracoviště sledováním údajů o prostředí zasedacích místností: teploty, světla, vlhkosti, CO2 a TVOC.

Yeastar Workplace

All-in-one správa pracoviště

Yeastar Workplace je systém pro rezervaci zasedacích místností, pracovních stolů a správu návštěv, který potřebujete k digitální transformaci vašeho pracoviště – vše na jednom místě.

  • Rezervace zasedací místnosti
  • Rezervace stolu
  • Správa návštěvníků

Řešení Yeastar Workplace je navrženo pro moderní kanceláře a budoucnost práce

Yeastar Workplace představuje komplexní řešení pro správu pracovišť, které umožňuje firmám lépe využívat zdroje pracovního prostoru a vytvářet hybridní pracoviště. Zejména v dnešní době pomáhá vytvořit bezpečné a flexibilní kancelářské prostředí, které podněcuje zaměstnance k návratu, díky čemuž zabezpečí efektivní využití vašich pracovních prostor.

Bezproblémové

Propojte pomocí automatizace své lidi s místnostmi a stoly všude, kde je to možné.

Bez námahy

Snadné pro všechny se sdíleným pohledem na kancelář, mapy, kalendáře a správu zdrojů.

Mějte přehled

Analýza všech aspektů na pracovišti, kterou lze využít od zasedacích místností, stolů až po návštěvníky.

Neomezené

Neomezený počet uživatelů a podpora více lokalit. Žádné nákladné licence pro jednotlivé uživatele.

Integrace s aplikacemi, které již používáte a máte rádi

  • Microsoft Teams
  • Outlook
  • Kalendář Google
  • Jednotné přihlášení (Single Sign On - SSO) Google a Microsoft 365
  • Microsoft Active Directory
  • OpenLDAP

Propojte Yeastar Workplace s Microsoft Teams, Microsoft 365 nebo Google Workspace a umožněte bezproblémové rezervace ve vašich známých aplikacích a obousměrnou synchronizaci plánů. Integrujte se službou Active Directory nebo OpenLDAP, abyste zjednodušili aktualizaci adresáře zaměstnanců a snadno udržovali přesnou evidenci zaměstnanců.

Meeting Room

Basic

Standard

Pro

Neomezený počet místností

Platba za místnost

Platba za místnost

Platba za místnost

Online rezervační grid

*

*

*

Filtrování vyhledávání

*

*

*

Ad-hoc rezervace

*

*

*

Opakovaná rezervace

*

*

*

Oprávnění k rezervaci

*

*

*

Připomínky a e-mailová upozornění

*

*

*

Check-in a automatické uvolnění

*

*

*

Prodloužení schůzek

*

*

*

Zobrazení mřížky pro více rezervací

*

*

*

Oblíbené místnosti a zobrazení pouze oblíbených místností

*

*

*

Správa místností

*

*

*

Vybavení místností

*

*

*

Interaktivní Room Display *

*

*

*

Rezervace místnosti z mapy patra (Floor Map)

*

*

Vlastní značka pro zobrazení místnosti*

*

*

Nastavení úspory energie pro displeje v místnosti*

*

*

Služby schůzek

*

*

Schvalování schůzí

*

*

Pozvání externích účastníků

*

*

Trendy využití a analýza

*

*

Ověřování totožnosti prostřednictvím QR kódu

*

*

Integrace řízení přístupu (pouze Room Display DS7310)

*

Rozpoznávání obličeje (pouze Room Display DS7310)

*

Senzor pro počítání osob (People Counting Sensor) *

*

Senzor komfortu v místnosti (Room Comfort Sensor) *

*

Automatické uvolnění spuštěné senzory *

*

Export dat o využití místnosti

*

Upozornění Room Comfort senzoru prostřednictvím e-mailu *

*

*Vyžaduje další hardware

Více viz Datasheet Sekce Technická podpora - Karta produktu u výrobce
Verze Velikost Datum zveřejnění Info
Yeastar Workplace Admin Guide 4 KB 1.2.2023 Yeastar Workplace Admin Guide
Datasheet 4 KB 1.2.2023 Datasheet

Související produkty

Porovnat produkty: 0