Máte ve firmě vysloužilou telefonní ústřednu a nemůžete měnit analogové rozvody? Už se nemusíte strachovat dne, kdy vaše ústředna definitivně doslouží, máme řešení pro kompletní i částečnou náhradu těchto analogových telefonních systémů!
Stávající analogové připojení můžete zachovat nebo využít cenově výhodné volání přes VoIP operátora. Umíme obojí. Naši zkušení odborníci vám zajistí kompletní návrh i realizaci řešení.
Ústředny
V naší nabídce najdete telefonní ústředny, které kombinují analogové a IP technologie. Můžete tak jednoduše nahradit stávající dosluhující analogovou ústřednu, aniž by se měnil analogový poskytovatel. Nebo by se musely měnit vnitřní analogové rozvody a telefonní přístroje. Báječné, viďte?
IP ústředna Yeastar S412 Vám umožní propojení až 12 stávajících analogových telefonů. K nim poté můžete přidat až 8 nových VoIP telefonů, či jiných zařízení. Konektivitu k operátorovi si poté můžete ponechat stávající, protože k ústředně lze bez problémů připojit jak ISDN2 linku, tak např. také HTS, LTE, GSM. Pokud přecházíte na VoIP připojení, můžete bez problémů zaregistrovat až 4 SIP trunky.
IP brány
Pokud do telefonního systému potřebujete zapojit více analogových telefonů / faxů nebo se připojit k GSM síti (volání a SMS), je možné si vybrat z široké nabídky bran.
Můžete tak bez problémů použít zcela novou IP ústřednu Yeastar a k ní připojit pomocí sítě jakoukoliv bránu dle Vašich potřeb.
Příklad analogových/GSM bran:
Yeastar TA200 - 2 portová brána pro připojení analogových telefonů a faxů.
Yeastar TA3200 - 32 portová brána pro připojení analogových telefonů a faxů.
Yeastar TG100 - 1 portová GSM brána (1 SIM karta).
Yeastar TG800 - 8 portová GSM brána (8 SIM karet).
Kompletní nabídku bran najdete v sekci VoIP brány.
Návrh a realizace
Máme mnoho let zkušeností, díky tomu umíme vytvořit kvalitní komplexní komunikační řešení na míru podle Vašich potřeb. Naše řešení umíme také propojit s informačním systémem nebo s IP dohledovým systémem Milesight, abyste měli dokonalý přehled o Vaší firmě.
Spočítáme úsporu za telefonování
Díky IP (VoIP) telefonování můžete ušetřit v průměru až 60% svých nákladů na volání! Investice do ústředny se našim zákazníkům vrátí v průměru za méně než 1 rok. Spočítáme, kolik můžete ušetřit i za jak dlouho se investice vrátí Vám.
Navrhneme řešení
Nemusíte se omezovat v požadavcích a představách - naše řešení se přizpůsobí vám. Upravíme a sestavíme jej podle vašich potřeb na míru.
Doporučíme operátora
Na základě vašich potřeb doporučíme vhodného VoIP poskytovatele a postaráme se o vše potřebné pro propojení s novým systémem. Spolupracujeme s více VoIP operátory!
Servis a zaškolení
Zajistíme nastavení a konfiguraci tak, aby vyhovovalo vašim potřebám a vedlo ke snadné a srozumitelné obsluze.
Postaráme se o servisní kontrolu a dohled nad bezproblémovým chodem vašeho řešení.
Zaškolíme vaše zaměstnance, aby pro ně byla radost s novým systémem pracovat.