Vítejte ve světě Smart WorkSpace. Ve světě, kde tvoříme pracovní svět podle vašich požadavků a přání. Ve světě plném chytrých řešení pro efektivnější fungování vaší organizace.

Smart WorkSpace přináší moderní a inteligentní řešení nejen pro kanceláře. Chytré technologie vám umožní maximální využití vašeho času i prostoru. Ať už se jedná o rozlehlé open space prostory, velké a střední firmy, vzdělávací instituce, hotely nebo jiné komerční prostory.

Proč Smart WorkSpace ?

Strávíte vždy prvních deset minut schůzky řešením technických problémů, abyste se vůbec viděli a slyšeli? Nemohou se zaměstnanci, kteří pracují vzdáleně, plnohodnotně účastnit schůzek? Stále ještě si plánujete rezervaci zasedacích místností v obyčejném kalendáři, jednoduše nevidíte, které místnosti jsou obsazené a kolegové vás tak v průběhu meetingu vyrušují nakukováním do místností? Nebo jsou naopak místnosti zbytečně blokovány, i když v nich nikdo není?

Investice do chytrých technologií je investicí do kanceláře jako celku – jak do způsobu práce zaměstnanců, tak do pracovních prostor samotných. Zaměstnanci díky tomu získají příjemnější pracovní prostředí, ale hlavně budou mít více času, aby se soustředili na to, co je opravdu důležité.

Jak vypadá svět Smart WorkSpace ?


Co přináší Smart WorkSpace ?

ZVÝŠENÍ EFEKTIVITY

  • Indikace obsazenosti zasedacích místností zajistí, že vaše meetingy nebudou rušeny. Propojení chytrého plánování s vámi používaným kalendářem umožňuje rychlou rezervaci místností i stolů. Díky tomu se mohou všichni pracovníci soustředit na vykonávání své práce.

  • Senzory v zasedací místnosti automaticky rozpoznají, kdy je místnost prázdná a uvolní ji pro další uživatele. Místnosti, ve kterých nikdo není, tak nejsou zbytečně blokovány a mohou být efektivněji využívány.

  • Díky videokonferenčním řešení na míru ušetříte spoustu času řešením problémů s technikou. Moderní technologie a kolaborační nástroje navíc přispívají k produktivnějším poradám a schůzkám.

ÚSPORA NÁKLADŮ

  • Pomocí monitoringu obsazenosti lehce optimalizujete využití zasedacích místností a eliminujete meetingy, kterých se nikdo neúčastní a zbytečně jen blokují zasedačku. S využitím jednoduchého a přehledného systému pro sdílení pracovních míst může vaše firma růst bez zvyšujících se nákladů za pronájem prostor.

  • Nejmodernější videokonferenční a kolaborační nástroje ušetří nejen váš čas, ale i firemní náklady spojené s cestováním.

  • Recepční již nemusí být neustále přítomna na recepci. Visitor panel zaregistruje a odbaví příchozí návštěvníky a pošle notifikaci odpovědnému zaměstnanci, za kterým návštěva přišla.

SPOKOJENĚJŠÍ ZAMĚSTNANCI

  • Zaměstnanci si snadno ve svém kalendáři rezervují pracovní místo. Mají tak jistotu, kde sedí a neztrácí čas domlouváním se s kolegy nebo hledáním volného místa.

  • Kolaborační nástroje můžou zaměstnanci jednoduše používat i vzdáleně přes MS Teams a nemusí tak být v kanceláři pro opravdu efektivní spolupráci. Zaměstnanci jsou tak spokojenější, protože si lépe mohou rozvrhnout svoji pracovní vytíženost.

  • Zaměstnanci mohou provádět rezervace stolů i zasedacích místností přímo ve svém kalendáři. Vše je přehledné a intuitivní. Uživatelská jednoduchost znamená, že zaměstnanci řešení Smart WorkSpace opravdu používají, což vám umožňuje plně využít všechny jeho benefity.


Řešení Smart WorkSpace získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2024.

Více informací o tomto ocenění naleznete zde.


Řešení Smart WorkSpace v sobě zahrnuje dvě navzájem doplňující se a propojující se podkategorie – Smart Meeting Room a Smart WorkPlace. Je jen na vás, jaké chytré řešení (nebo jejich kombinace) vás zaujme.

Naši odborníci jsou tu pro vás a rádi vám sestaví řešení přesně na míru vašich potřeb. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: joyce@joyce.cz nebo na telefonním čísle: +420 539 088 020. Využít můžete také náš poptávkový formulář níže.

Ponořte se hlouběji do světa Smart WorkSpace a poznejte všechny jeho výhody a přínosy

Mám zájem o řešení Smart WorkSpace

Porovnat produkty: 0