Na produkty Yealink, Yeastar a WELL poskytujeme plnou technickou podporu a servis pro obchodní partnery i pro koncové uživatele.

Je Vaše zařízení již starší? Neexistují pro něj už novější ovladače, nemůžete dohledat příručku? Uvažujete o koupi novějšího a výkonnějšího modelu? Kontaktujte naše obchodní oddělení. Naši obchodníci Vám pomohou s výběrem toho správného zařízení právě pro Vás.

Chcete-li kontaktovat technické oddělení, použijte, prosím, formulář "Technická podpora". Velice tím urychlíte doručení Vašeho dotazu do správných rukou a tím také vyřešení svého problému. Děkujeme za pochopení.

MÁM PROBLÉM, JAK MÁM POSTUPOVAT?

1. aktualizace
2. návody a manuály
3. helpdesk
Problém přetrvává? Kontaktujte naši technickou podporu.
Porovnat produkty: 0