Yeastar Workplace Desk Pro - cloudové řešení, roční předplatné

Yeastar Workplace Desk Pro - cloudové řešení, roční předplatné

Licence pro řešení Yeastar Workplace. Yeastar Workplace je systém pro rezervaci zasedacích místností, pracovních stolů a správu návštěv, který potřebujete k digitální transformaci vašeho pracoviště – vše na jednom místě.

Produktový list
Kód
90000911
Záruka
24 měsíců
Dostupnost
Běžně skladem
1 280 Kč s DPH
1 058 Kč bez DPH

Desk Booking System

Systém rezervace pracovních stolů a hot desking

Flexibilní systém Yeastar Desk Booking System vám usnadní hledání nejlepšího místa pro práci, sdílení dostupných prostředků a spojení týmů, když potřebují spolupracovat na jednom místě.

Nejjednodušší rezervace stolu

Najděte si požadovaný stůl na webu, v mobilu nebo prostřednictvím Microsoft Teams. Prostřednictvím vizuální mapy okamžitě víte, které stoly v dosahu jsou k dispozici a kdo kde sedí. Pro rezervaci stačí klepnout na ideální místo a na dobu, na kdy rezervaci potřebujete.

  • Vyhledejte a rezervujte odkudkoli
  • Dostupnost místa v reálném čase
  • Rychle najděte své spolupracovníky. Vyhledávejte podle jména, místa, data nebo času
  • Spravujte rezervace všech svých stolů a zasedacích místností na jednom místě

Drag-and-drop mapy

Vizualizujte si svou kancelář pomocí interaktivních map podlaží. Využijte funkci drag-and-drop a měňte rozvržení místností a stolů. Zobrazte si změny za pochodu.

Vlastní pravidla a oprávnění

Vytvořte omezení na základě zásad vaší kanceláře. Snadno tak můžete řídit, kdo, kdy a jak má v kanceláři přístup k jednotlivým stolům.

Kontrolujte obsazenost pracovních míst

Nasaďte Desk Occupancy senzory a maximalizujte tak využití pracovních míst tím, že shromáždíte data obsazenosti stolů v reálném čase s možností automatického uvolňování pracovních míst nevyužitých stolů.

Strategie flexibilního sezení

Přidělení stálého pracovního stolu, hot desking, týmový prostor, přidělování pracovních míst a další. Vše lze nastavit během několika minut.

Praktické poznatky

Pochopte trendy ve využití stolů a rezervacích díky klíčovým analýzám v grafickém panelu a exportovatelným datům.

Další funkce

Podpora více lokalit, přihlašování a ukončování rezervací, import a export zdrojů, správa uživatelů, upozornění na rezervace a další.

Yeastar Workplace

All-in-one správa pracoviště

Yeastar Workplace je systém pro rezervaci zasedacích místností, pracovních stolů a správu návštěv, který potřebujete k digitální transformaci vašeho pracoviště – vše na jednom místě.

  • Rezervace zasedací místnosti
  • Rezervace stolu
  • Správa návštěvníků

Řešení Yeastar Workplace je navrženo pro moderní kanceláře a budoucnost práce

Yeastar Workplace představuje komplexní řešení pro správu pracovišť, které umožňuje firmám lépe využívat zdroje pracovního prostoru a vytvářet hybridní pracoviště. Zejména v dnešní době pomáhá vytvořit bezpečné a flexibilní kancelářské prostředí, které podněcuje zaměstnance k návratu, díky čemuž zabezpečí efektivní využití vašich pracovních prostor.

Bezproblémové

Propojte pomocí automatizace své lidi s místnostmi a stoly všude, kde je to možné.

Bez námahy

Snadné pro všechny se sdíleným pohledem na kancelář, mapy, kalendáře a správu zdrojů.

Mějte přehled

Analýza všech aspektů na pracovišti, kterou lze využít od zasedacích místností, stolů až po návštěvníky.

Neomezené

Neomezený počet uživatelů a podpora více lokalit. Žádné nákladné licence pro jednotlivé uživatele.

Integrace s aplikacemi, které již používáte a máte rádi

  • Microsoft Teams
  • Outlook
  • Kalendář Google
  • Jednotné přihlášení (Single Sign On - SSO) Google a Microsoft 365
  • Microsoft Active Directory
  • OpenLDAP

Propojte Yeastar Workplace s Microsoft Teams, Microsoft 365 nebo Google Workspace a umožněte bezproblémové rezervace ve vašich známých aplikacích a obousměrnou synchronizaci plánů. Integrujte se službou Active Directory nebo OpenLDAP, abyste zjednodušili aktualizaci adresáře zaměstnanců a snadno udržovali přesnou evidenci zaměstnanců.

Desk

Basic

Standard

Pro

Neomezený počet stolů

Platba za stůl

Platba za stůl

Mapy s funkcí Drag-and-drop

*

*

Dostupnost a vyhledávání v reálném čase

*

*

Rezervace předem

*

*

Opakované rezervace

*

*

Rezervace jménem kolegy

*

*

Více zobrazení rezervačních gridů

*

*

Trvalé přidělení stolu

*

*

Hot Desking

*

*

Týmový prostor

*

*

Najít spolupracovníka

*

*

Odbavení a uvolnění stolu

*

*

Oblíbené stoly a osobní rozvrh

*

*

Správa stolů

*

*

Vlastní pravidla rezervace a oprávnění

*

*

Záznamy o rezervacích v reálném čase a historické záznamy

*

*

Trendy využití a analýza

*

*

Export dat o využití stolů

*

Senzory obsazenosti stolů*

*

*Vyžaduje další hardware

Více viz Datasheet Sekce Technická podpora - Karta produktu u výrobce
Verze Velikost Datum zveřejnění Info
Yeastar Workplace Admin Guide 4 KB 1.2.2023
Datasheet 4 KB 1.2.2023

Související produkty

Porovnat produkty: 0