Yeastar Workplace Desk Pro - cloudové řešení, roční předplatné
Licence pro řešení Yeastar Workplace. Yeastar Workplace je systém pro rezervaci zasedacích místností, pracovních stolů a správu návštěv, který potřebujete k digitální transformaci vašeho pracoviště – vše na jednom místě.
Desk Booking System
Systém rezervace pracovních stolů a hot desking
Flexibilní systém Yeastar Desk Booking System vám usnadní hledání nejlepšího místa pro práci, sdílení dostupných prostředků a spojení týmů, když potřebují spolupracovat na jednom místě.
Nejjednodušší rezervace stolu
Najděte si požadovaný stůl na webu, v mobilu nebo prostřednictvím Microsoft Teams. Prostřednictvím vizuální mapy okamžitě víte, které stoly v dosahu jsou k dispozici a kdo kde sedí. Pro rezervaci stačí klepnout na ideální místo a na dobu, na kdy rezervaci potřebujete.
- Vyhledejte a rezervujte odkudkoli
- Dostupnost místa v reálném čase
- Rychle najděte své spolupracovníky. Vyhledávejte podle jména, místa, data nebo času
- Spravujte rezervace všech svých stolů a zasedacích místností na jednom místě
Drag-and-drop mapy
Vizualizujte si svou kancelář pomocí interaktivních map podlaží. Využijte funkci drag-and-drop a měňte rozvržení místností a stolů. Zobrazte si změny za pochodu.
Vlastní pravidla a oprávnění
Vytvořte omezení na základě zásad vaší kanceláře. Snadno tak můžete řídit, kdo, kdy a jak má v kanceláři přístup k jednotlivým stolům.
Kontrolujte obsazenost pracovních míst
Nasaďte Desk Occupancy senzory a maximalizujte tak využití pracovních míst tím, že shromáždíte data obsazenosti stolů v reálném čase s možností automatického uvolňování pracovních míst nevyužitých stolů.
Strategie flexibilního sezení
Přidělení stálého pracovního stolu, hot desking, týmový prostor, přidělování pracovních míst a další. Vše lze nastavit během několika minut.
Praktické poznatky
Pochopte trendy ve využití stolů a rezervacích díky klíčovým analýzám v grafickém panelu a exportovatelným datům.
Další funkce
Podpora více lokalit, přihlašování a ukončování rezervací, import a export zdrojů, správa uživatelů, upozornění na rezervace a další.
Yeastar Workplace
All-in-one správa pracoviště
Yeastar Workplace je systém pro rezervaci zasedacích místností, pracovních stolů a správu návštěv, který potřebujete k digitální transformaci vašeho pracoviště – vše na jednom místě.
- Rezervace zasedací místnosti
- Rezervace stolu
- Správa návštěvníků
Řešení Yeastar Workplace je navrženo pro moderní kanceláře a budoucnost práce
Yeastar Workplace představuje komplexní řešení pro správu pracovišť, které umožňuje firmám lépe využívat zdroje pracovního prostoru a vytvářet hybridní pracoviště. Zejména v dnešní době pomáhá vytvořit bezpečné a flexibilní kancelářské prostředí, které podněcuje zaměstnance k návratu, díky čemuž zabezpečí efektivní využití vašich pracovních prostor.
Bezproblémové
Propojte pomocí automatizace své lidi s místnostmi a stoly všude, kde je to možné.
Bez námahy
Snadné pro všechny se sdíleným pohledem na kancelář, mapy, kalendáře a správu zdrojů.
Mějte přehled
Analýza všech aspektů na pracovišti, kterou lze využít od zasedacích místností, stolů až po návštěvníky.
Neomezené
Neomezený počet uživatelů a podpora více lokalit. Žádné nákladné licence pro jednotlivé uživatele.
Integrace s aplikacemi, které již používáte a máte rádi
- Microsoft Teams
- Outlook
- Kalendář Google
- Jednotné přihlášení (Single Sign On - SSO) Google a Microsoft 365
- Microsoft Active Directory
- OpenLDAP
Propojte Yeastar Workplace s Microsoft Teams, Microsoft 365 nebo Google Workspace a umožněte bezproblémové rezervace ve vašich známých aplikacích a obousměrnou synchronizaci plánů. Integrujte se službou Active Directory nebo OpenLDAP, abyste zjednodušili aktualizaci adresáře zaměstnanců a snadno udržovali přesnou evidenci zaměstnanců.
Desk |
Basic |
Standard |
Pro |
Neomezený počet stolů |
Platba za stůl |
Platba za stůl |
|
Mapy s funkcí Drag-and-drop |
* |
* |
|
Dostupnost a vyhledávání v reálném čase |
* |
* |
|
Rezervace předem |
* |
* |
|
Opakované rezervace |
* |
* |
|
Rezervace jménem kolegy |
* |
* |
|
Více zobrazení rezervačních gridů |
* |
* |
|
Trvalé přidělení stolu |
* |
* |
|
Hot Desking |
* |
* |
|
Týmový prostor |
* |
* |
|
Najít spolupracovníka |
* |
* |
|
Odbavení a uvolnění stolu |
* |
* |
|
Oblíbené stoly a osobní rozvrh |
* |
* |
|
Správa stolů |
* |
* |
|
Vlastní pravidla rezervace a oprávnění |
* |
* |
|
Záznamy o rezervacích v reálném čase a historické záznamy |
* |
* |
|
Trendy využití a analýza |
* |
* |
|
Export dat o využití stolů |
* |
||
Senzory obsazenosti stolů* |
* |
*Vyžaduje další hardware
Více viz Datasheet | Sekce Technická podpora - Karta produktu u výrobce |
---|
Verze | Velikost | Datum zveřejnění | Info | ||
---|---|---|---|---|---|
Yeastar Workplace Admin Guide | 4 KB | 1.2.2023 | |||
Datasheet | 4 KB | 1.2.2023 |