Yealink Management Cloud Service

Yealink Management Cloud Service Professional

Roční licence pro max 1000 zařízení (uvedená cena je za jedno zařízení).

Produktový list
Kód
10001010
Záruka
12 měsíců
Dostupnost
Online
139 Kč s DPH
115 Kč bez DPH

Yealink Management Cloud Service poskytuje komplexní sadu nástrojů vzdálené správy zařízení Yealink přes grafické webové rozhraní. Služba je určena k distribuci kompletní konfigurace zařízení (provisioning), provádění správy, kontroly kvality hovorů a provádění vzdálené diagnostiky – to vše na vyžádání ihned.

Zařízení je možné řadit do skupin, vytvářet profily pro konkrétní lokalitu, zákazníka či model zařízení, přidělit jim účty a provést kompletní konfiguraci. Zařízení pak stačí jen zapnout a nastavení proběhne automaticky (podmínkou je přístup koncového zařízení k internetu). Odpadá tak nutnost provádění konfigurace předem nebo u zákazníka.

Po nasazení YMCS umožňuje provádět dohled nad zařízením, monitoring stavu a kvality hovoru, provádět změny konfigurace, aktualizace a diagnostiku, kdykoli je to třeba. Změny se dají provádět ihned, plánovat na určitý termín nebo provádět některé činnosti pravidelně.

Služba Yealink Management Cloud Service vám umožní snadné nasazení zařízení Yealink a okamžité řešení případných potíží.

Yealink Management Cloud Service nabízí tyto funkce:
- Device List – management zařízení a automatická implementace po prvním zapnutí přístroje. Možnost importu, správy jednotlivých přístrojů a řazení do skupin
- Firmware and resource management – úložiště firmware a zdrojových souborů pro zařízení (tapety, vyzváněcí melodie, certifikáty,…)
- Account Management – správa a přidělení účtů k zařízením s možností importu a snadné změny
- Configuration – konfigurace šablon nebo cfg souborů pro zařízení podle modelu, MAC, vlastní skupiny nebo výchozí
- Site Management – přidělení zařízení a účtů do skupiny podle lokality/zákazníka
- Timer Task – provedení akce/změny ihned, v určený čas nebo periodicky
- Running State – aktuální status zařízení – online/offline, (ne)registrováno k účtu, podíl zařízení dle vlastností, …
- Order Management – informace o vaší licenci, platnosti a využití
- Device Diagnostic – vzdálená diagnostika zařízení – ping, traceroute, syslog nebo packet capture zachycený zařízením
- Alarm – notifikace v případě detekce nežádoucího stavu zařízení
- Call Statistics – statistiky kvality hovorů – délka, počet paketů nebo jitter během konkrétního hovoru

Management web
Diagnostika trace, syslog, statistiky hovorů
Výrobce Yealink
Podporované OS nezávisle
Varianta služby Cloud
Yealink Management Cloud Service
Yealink Management Cloud Service
YMCS - výstrahy
YMCS - výstrahy
YMCS - výsledky úloh
YMCS - výsledky úloh
YMCS - skupiny
YMCS - skupiny
Verze Velikost Datum zveřejnění Info
datasheet ENG 4 KB 20.6.2019 Katalogový list produktu

Související produkty

Porovnat produkty: 0