Yealink Management Cloud Service poskytuje komplexní sadu nástrojů vzdálené správy zařízení Yealink přes grafické webové rozhraní. Služba je určena k distribuci kompletní konfigurace zařízení (provisioning), provádění správy, kontroly kvality hovorů a provádění vzdálené diagnostiky – to vše na vyžádání ihned.
Zařízení je možné řadit do skupin, vytvářet profily pro konkrétní lokalitu, zákazníka či model zařízení, přidělit jim účty a provést kompletní konfiguraci. Zařízení pak stačí jen zapnout a nastavení proběhne automaticky (podmínkou je přístup koncového zařízení k internetu). Odpadá tak nutnost provádění konfigurace předem nebo u zákazníka.
Po nasazení YMCS umožňuje provádět dohled nad zařízením, monitoring stavu a kvality hovoru, provádět změny konfigurace, aktualizace a diagnostiku, kdykoli je to třeba. Změny se dají provádět ihned, plánovat na určitý termín nebo provádět některé činnosti pravidelně.
Služba Yealink Management Cloud Service vám umožní snadné nasazení zařízení Yealink a okamžité řešení případných potíží.
Yealink Management Cloud Service nabízí tyto funkce:
- Device List – management zařízení a automatická implementace po prvním zapnutí přístroje. Možnost importu, správy jednotlivých přístrojů a řazení do skupin
- Firmware and resource management – úložiště firmware a zdrojových souborů pro zařízení (tapety, vyzváněcí melodie, certifikáty,…)
- Account Management – správa a přidělení účtů k zařízením s možností importu a snadné změny
- Configuration – konfigurace šablon nebo cfg souborů pro zařízení podle modelu, MAC, vlastní skupiny nebo výchozí
- Site Management – přidělení zařízení a účtů do skupiny podle lokality/zákazníka
- Timer Task – provedení akce/změny ihned, v určený čas nebo periodicky
- Running State – aktuální status zařízení – online/offline, (ne)registrováno k účtu, podíl zařízení dle vlastností, …
- Order Management – informace o vaší licenci, platnosti a využití
- Device Diagnostic – vzdálená diagnostika zařízení – ping, traceroute, syslog nebo packet capture zachycený zařízením
- Alarm – notifikace v případě detekce nežádoucího stavu zařízení
- Call Statistics – statistiky kvality hovorů – délka, počet paketů nebo jitter během konkrétního hovoru
Management | web |
---|---|
Diagnostika | trace, syslog, statistiky hovorů |
Výrobce | Yealink |
Podporované OS | nezávisle |
Varianta služby | Cloud |




Verze | Velikost | Datum zveřejnění | Info | ||
---|---|---|---|---|---|
datasheet | ENG | 4 KB | 20.6.2019 | Katalogový list produktu |