-
Počáteční kapacita je 96 klapek. Rozšíření je možné přikoupit až do maximální kapacity 10000
-
Možnost propojit SW ústředny se všemi branami Yeastar
-
Nový design webového rozhraní
-
Možnost použití integrovaného call-centrového řešení včetně detailních reportů a panelu operátora
Instalace ústředny se vždy provádí na virtuální či fyzické servery zákazníka.
Oproti řadě S-Series byl přepracován design a přidána řada nových funkcí. Mezi ně patří možnost přidělovat detailní oprávnění jednotlivým uživatelům, jako operátor, supervisor, zaměstnanec, apod. Centrum událostí, díky kterým ihned po přihlášení obdržíte nejnovější informace o stavu a funkčnosti vaší ústředny, dále interaktivní dashboard, prostřednictvím kterého je možné se jednoduchým kliknutím přesunout do samotné konfigurace nebo vykreslování grafů ukazujících aktuální či historické zatížení ústředny.
Dále je také možné využít funkci speech-to-text pro maximální zefektivnění Vaší práce a pro co největší komfort pro Vaše zákazníky. Díky této funkci může ústředna zpracovávat záznamy z hlasové schránky a odesílat je přímo Vám do emailu.
Ústředna Yeastar P-Series SE dokáže importovat až 200 000 kontaktů. Ty lze poté ještě řadit do oddělených telefonních seznamů, které díky právům můžete sdílet pouze s určitými uživateli. Opakované kontaktování osob ze specifických seznamů je rychlé, přehledné a hlavně snadné, a to i díky možnosti krátké poznámky u daného kontaktu.
Kromě všech těto zajímavých funkcí, bylo u ústředen z řady P přepracováno webové rozhraní, které je nyní uživatelky velmi přívětivé a přehledné.
Jestliže by vám nestačila počáteční kapacita 96 klapek, je možné dokoupit si rozšíření (ceny poptejte u našich obchodníků).
DHCP server | Ano |
---|---|
DHCP klient | Ano |
Firewall | Ano |
NAT | Ano |
QoS | Ano |
VLAN | Ano |
České hlášky | Ano |
Nahrávání hovorů | Ano |
Přepojení hovoru | Ano |
Přesměrování hovoru (funkce Follow me) | Ano |
Přidržení hovoru | Ano |
Zaparkování hovoru | Ano |
Čekající hovor | Ano |
Funkce nerušit - Do Not Disturb | Ano |
Konference | Ano |
Hudba při čekání (Music on Hold) | Ano |
Hudba při přepojení | Ano |
Vyzvednutí hovoru z jiného přístroje (pick-up) | Ano |
Automatická spojovatelka | Ano (víceúrovňová) |
Denní / noční režim / svátek | Ano |
DTMF | Ano |
Detailní výpis hovorů (CDR) | Ano |
Maximální počet poboček | 500 |
Záloha/obnovení konfigurace | Ano |
Možnost upgrade firmwaru | Ano |