QueueMetrics - Asterisk Callcentrum řešení

Aplikace pro vytvoření, správu a dohled nad call-cetrem. Pomocí této aplikace můžete přihlašovat jednotlivé agenty nebo dohlížet na jednotlivé fronty pomocí supervisorského přístupu.

Produktový list
Kód
90000806
Záruka
24 měsíců
Dostupnost
Běžně skladem
21 400 Kč s DPH
17 686 Kč bez DPH

QueueMetrics je vysoce škálovatelný nástroj pro monitorování a reportování telefonních hovorů, který využijí především zákazníci provozující libovolnou velikost call-centra.

Možnost přihlašování agentů a supervisorů. Aplikace umožňuje, jak online (live) sledování reportů, tak zpětné zobrazení statistik.

Aplikace je kompatibilní s ústřednami Yeastar S20, S50, S100 a S300, a také SW ústředny Yeastar K1, K2 a K3.

Uvedená cena se vztahuje k roční licenci pro 10 uživatelů. Je možné také pořídit si licenci pro 20, 50 a 100 uživatelů.

Aplikce je dostupná jak ve verzi on-premise, tak také v cloudové verzi.

Nabízené funkce aplikace Queue Metrics:

  • Podporuje neomezený počet agentů, front a kampaní.
  • Podporuje více jak 180 typů metrik pro hovory, provoz, relace.
  • Více typů přehledů pro fronty / kampaně.
  • Týdenní přehled aktivity po dnech, hodinách.
  • Měří obchodní cíle nastaveného SLA.
  • Měří výkonnost zaměstnanců.
  • Přizpůsobitelné formuláře otázek a odpovědí pro živé hovory.
  • Kompletní zprávy o výkonu agenta a fronty.
  • Naslouchání živých/uložených hovorů.
  • Export reportovacích dat do MS Excel, CVS, XML.
  • Podrobné hlášení o činnosti v reálném čase s definovatelnými alarmy.
  • Dostupný režim Wallboard v reálném čase.
  • Zobrazení obrazovky agentů prostřednictvím serveru sdílení obrazovky VNC.
  • Přidání / odebrání agentů přímo z obrazovky správce.
  • Integrovaný softwarový telefon WebRTC.
  • Webové rozhraní, kde si agenti mohou ovládat všechny své funkce call centra.
Queue metrics aplikace pro call centra
Queue metrics aplikace pro call centra

Porovnat produkty: 0