QueueMetrics - Asterisk Callcentrum řešení
Aplikace pro vytvoření, správu a dohled nad call-cetrem. Pomocí této aplikace můžete přihlašovat jednotlivé agenty nebo dohlížet na jednotlivé fronty pomocí supervisorského přístupu.
QueueMetrics je vysoce škálovatelný nástroj pro monitorování a reportování telefonních hovorů, který využijí především zákazníci provozující libovolnou velikost call-centra.
Možnost přihlašování agentů a supervisorů. Aplikace umožňuje, jak online (live) sledování reportů, tak zpětné zobrazení statistik.
Aplikace je kompatibilní s ústřednami Yeastar S20, S50, S100 a S300, a také SW ústředny Yeastar K1, K2 a K3.
Uvedená cena se vztahuje k roční licenci pro 10 uživatelů. Je možné také pořídit si licenci pro 20, 50 a 100 uživatelů (ceny poptejte u našich obchodníků).
Aplikce je dostupná jak ve verzi on-premise, tak také v cloudové verzi.
Nabízené funkce aplikace Queue Metrics:
- Podporuje neomezený počet agentů, front a kampaní.
- Podporuje více jak 180 typů metrik pro hovory, provoz, relace.
- Více typů přehledů pro fronty / kampaně.
- Týdenní přehled aktivity po dnech, hodinách.
- Měří obchodní cíle nastaveného SLA.
- Měří výkonnost zaměstnanců.
- Přizpůsobitelné formuláře otázek a odpovědí pro živé hovory.
- Kompletní zprávy o výkonu agenta a fronty.
- Naslouchání živých/uložených hovorů.
- Export reportovacích dat do MS Excel, CVS, XML.
- Podrobné hlášení o činnosti v reálném čase s definovatelnými alarmy.
- Dostupný režim Wallboard v reálném čase.
- Zobrazení obrazovky agentů prostřednictvím serveru sdílení obrazovky VNC.
- Přidání / odebrání agentů přímo z obrazovky správce.
- Integrovaný softwarový telefon WebRTC.
- Webové rozhraní, kde si agenti mohou ovládat všechny své funkce call centra.