Všeobecné dotazy na VoIP ústředny

12. Jak nahrát vlastní hlášku do S-PBX
11. Jak připojit k ústředně externí telefony (přes internet)?
10. Jak nastavím myPBX ústřednu jako náhradu za TB-400?
9. Nefunguje mi registrace k trunku ims.t-mobile.cz
8. Jak nastavit automatické nahrávání na ústředně mPBX-300R, MyPBX Enterprise a MyPBX Uxxx?
7. Které PBX podporují video telefony WELL VP530?
6. Jak resetovat nastavení do továrních hodnot u WELL ePBX-100?
5. Přehled modulů pro ústředny řady mPBX/MyPBX a jejich umístění do správných pozic
4. Jak vypnout Telnet na WELL ePBX-100A-128?
3. Je k dispozici nějaký software na monitoring hovorů - účtování čísla?
2. Lze použít zabezpečovačku přes VoIP?
1. Jaké zařízení je vhodné pro připojení k PBX?




12. Jak nahrát vlastní hlášku do S-PBX

Pro nahrávání vlastní hlášky se potřebujete dostat do nastavení Voice Prompts: Settings/Voice Prompts/Custom Prompts. Zde jsou dvě možnosti, jak nahrát vlastní hlášku.

  1. možnost je kliknout na tlačítko Record New. Dále zadáte název a vyberete klapku, na kterou ústředna zavolá a vyzve vás k nahrání hlášky.
  2. možnost je nahrát hlášku ve formátu .wav nebo .gsm, přes tlačítko Upload. Soubor musí splňovat požadavky následující požadavky:

Formát zvukových záznamů

9. Nefunguje mi registrace k trunku ims.t-mobile.cz

V defaultním nastavení se ústředna k ims.t-mobile.cz nezaregistruje. Je třeba v menu PBX/Advanced Settings/SIP Settings změnit hodnoty Register Time na hodnotu 7200.

SIP Settings

8. Jak nastavit automatické nahrávání na ústředně mPBX-300R, MyPBX Enterprise a MyPBX Uxxx? zpět na seznam otázek
1. Přihlašte se do ústředny dle tohoto obrázku:

2. Nastavte klapky, případně trunky, které chcete automaticky nahrávat.

3. Pro lepší správu nahrávek ješte doporučujeme nastavit přístup na nahrávky ústředny:

Při tomto nastavení se do nahrávek ústředny dostanete jednoduše např. Průzkumníkem přes IP_adresa_ustrednyrecordings a zadáním uživatelského jména a hesla.


7. Které PBX podporují video telefony? zpět na seznam otázek
Tento video telefon lze používat na ústřednách, které podporují minimálně jeden z video kodeků H.263, H.264 nebo mp4v-es. Pokud PBX nepodporuje žádný z kompatibilních kodeků, tak VP530 bude přenášet pouze zvuk, tak jak je to běžné u klasických IP telefonů.


6. Jak resetovat nastavení do továrních hodnot u WELL ePBX-100? zpět na seznam otázek
Připojte ústřednu k napájení a vyčkejte cca. 2 minuty na její naběhnutí. Následně stiskněte tlačítko RESET na zadní straně. Cca po 2s. se rozsvítí LED ALARM. V tuto chvíli tlačítko RESET pustím. Ústředna se resetuje a automaticky restartuje do výchozích továrních hodnot.


5. Přehled modulů pro ústředny řady mPBX/MyPBX a jejich umístění do správných pozic zpět na seznam otázek

WELL mPBX-36 / Yeastar MyPBX SOHO WELL mPBX-100 / Yeastar MyPBX Standard
modul portů na modulu max.počet modulů pozice v ústředně max.počet modulů pozice v ústředně
S2 2 2 libovolná 8 libovolná
O2 2 2 libovolná 8 libovolná
SO 2 2 libovolná 6 libovolná
BRI 2 2 libovolná 4 libovolná
GSM 1 --- --- 4 5-8

4. Jak vypnout Telnet na WELL ePBX-100A-128? zpět na seznam otázek

Telnet lze vypnout v konfiguračním menu ústředny pomocí prohlížeče. Tzn. Přihlašte se do web managementu ústředny a v sekci: "Configurations - Other - Telnet Setting - Telnet Service" zaškrkněte volbu "Disable" a potvrďte tlačítkem "Apply". Pokud potřebujete používat telnet, lze měnit i port telnetu ve stejné sekci.
Jelikož je služba telnet obecně lehce napadnutelná (chybí šifrovací mechanismy), tak NEDOPORUČUJEME tuto službu používat.


3. Je k dispozici nějaký software na monitoring hovorů - účtování čísla? zpět na seznam otázek
K dispozici nic podobného nemáme.


2. Lze použít zabezpečovačku přes VoIP? zpět na seznam otázek
Nedoporučujeme používat zabezpečovačku přes VoIP kvůli možnému výpadku napájení nebo Internetu. Navíc při konverzi signálu do VoIP kodeků a zpět dochází ke ztrátám, které mohou způsobit nesprávnou komunikaci mezi volajícími stranami.


1. Jaké zařízení je vhodné pro připojení k PBX? zpět na seznam otázek
Jedná se o zařízení, které má FXS porty.

Pro nahrávání vlastní hlášky se potřebujete dostat do nastavení Voice Prompts: Settings/Voice Prompts/Custom Prompts. Zde jsou dvě možnosti, jak nahrát vlastní hlášku.

1.     možnost je kliknout na tlačítko Record New. Dále zadáte název a vyberete klapku, na kterou ústředna zavolá a vyzve vás k nahrání hlášky.

2.     možnost je nahrát hlášku ve formátu .wav nebo .gsm, přes tlačítko Upload. Soubor musí splňovat požadavky následující požadavky:

typ souboru: .wav, .WAV, .gsm

velikost souboru: max. 8 MB

Formát:

PCM, 8K, 16bit, 128kbps

A-law (G711), 8k, 8bit, 64kbps

u-law (G711), 8k, 8bit, 64kbps

gsm, 6.10, 8k, 13kbps

Porovnat produkty: 0